2014. április 3., csütörtök

Itt vagyok én.....

......újra itten.Most a tavaszi napsugártól, és néhány embertől kaptam egy kis lüketet (a fiacskám mostanában Csibefutamot néz), így megint megpróbálkozom a blogolással.
Mostanában remekül vagyok, és a elmúlt másfél évet nézve ez nagyon jó. 2012 szeptembere volt az elmúlt évek legjobb hónapja. Ovikonyhán dolgoztam, és nagyon jó volt,az október már kevésbé,valami történt velem-magam sem tudom mi-és elkezdtem fogyni. Egyre kevesebbet ettem,bár akkor még tetszett a dolog.Aztán valami történt az agyammal is, nem tudtam aludni egy hétig, halucináltam apukámmal beszélgettem, végül november 1.-én korházba kerültem. Egy hónaspot töltöttem az egri pszichiátrián. Ezért írtam januárban, hogy új ember lettem. De nem bánkódok a történtek miatt, mert abban a két hónapban elindult valami.Azóta nem félek annyira az emberektől, az élettől, elegem lett a mindennapi rutinból.Még 12 októberében levágattam a hajam, ez nagy döntés volt, mert 20 évig volt hosszú hajam.

Mostanában már festetem is,kipróbáltam több színt is, de most megálltam a feketénél, de mivel ezt a színt nem szeretem, van benne egy kis kék is ;)
A gyógyszerek miatt hamar el kellett búcsúznom a 60 kilómtól és szép lassan másfél év alatt híztam 30-at. Most dietetikushoz járok és zumbázni hetente kétszer, annyira élvezem!
Most is munkanélküli vagyok, de nem bánkódom mert az alkotókedvem nagyobb mint valaha. Vettem egy ipari varrógépet ami mindig is az álmom volt és már megrendeléseim is vannak táskákra, keresztszemes képekre.Mára ennyi elég is lesz. Annyiszor ígértem, de most tényleg jövök!!! ;)

Miaa

u.i.: Holnap mutatom hogy nézek most ki :)

9 megjegyzés:

  1. :-)
    Örülök neked! :-)
    Jó lesz újra olvasni! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy örültök:)
    Dorottya, akkor én is szeretnélek gyakrabban olvasni :)

    VálaszTörlés
  3. Jóó!
    ....és majd írok néha levelet! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Az nagyon jó lenne ha írnál nekem :)

    VálaszTörlés
  5. Üdv!
    Nagyon tetszik a traktoros párna!
    Megvehetném?

    VálaszTörlés
  6. Szia Feba. Szívesen elkészítem neked is, csak egy kis türelmet kérek, mert munka mellett nem sok időm marad.

    VálaszTörlés