2010. március 11., csütörtök

Traktoros párna és farsang

Kicsifiam mindig rágja a fülemet hímzés közben hogy :"anya mikoj vajjsz má nekem taktojt?!"
És amikor végre elkezdtem percenként nézte: "mikoj lessz má kész?!"
Így ez lett az idei első befejezett hímzésem:



Ezután más dolgokkal mojoltam, de kb. két hét múlva megint ecsetelte vágyait a gyermek: "mikoj csinálsz nekem taktojos pájnát, amin szánt...., meg beje tud menni a vízsbe?"
És ilyen lett a szántással és vízzel is rendelkező taktojos pájna:

Ez után készült a falvédő ami kukucskál a háttérben. De azt majd holnap mutatom ;)

Inkább ma még megmutatom a kis kalózomat, ami nem egy egyszeri alkalom, farsang óta rendszeresen újra beöltözik és nagyon jókat játszik :)

5 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon-nagyon tetszik a traktoros párna és természetesn a kis kalóz is!! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jo, hogy ujra irsz!!! A parna... egyszeruen SZUPER! Nekem nagyon tetszik, gondolom kisfiad is nagyon elegedett/boldog vele!

    A falvedot is mutasd majd, mert abbol, ami latszott, az is nagyon klassznak tunik!

    S a kis kaloz... tunderi (mar ha szabad egy kalozt ilyen jelzovel illetni :) )

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nálunk is hasonlóan nagy a traktormánia:-) 4évesen. Szerintem soha sem lesz vége... (Ami végülis nem baj.) Jaj, de van még a vonat-őrület is:-)

    VálaszTörlés
  4. Nem semmik ezek a varrományok, látom azért nem unatkoztál miközben nem hallottunk rólad semmit. :)

    És ugye milyen jó látni a boldogságot a szemében, mikor valami elkészül neki?

    VálaszTörlés
  5. tipikos, :)

    Edit, mindjárt mutatom ;)

    Ducika Ducila, augusztusban lesz négy éves, és nem úgy tűnik ,hogy elmúlik a mánia :)
    Thomas is nagy kedvenc ám nálunk is ;)

    Anita, én is csodálom a varrományaidat, én meg olyanokat nem tudok ;DD
    Ha minden kapna valami az se lenne neki elég, de örülni azt nagyon tud!

    VálaszTörlés