2010. március 10., szerda

Díjam

Amit megígérek be is tartom, csak elég sokáig kell hozzá élni ;D

Laucica lepett meg ezzel a díjjal már jó régen:

Nagyon- nagyon köszönöm a kísérletet a visszarángatásra ;)
Nem szándékosan maradok távol a géptől, csak mióta aZember is itthon tölti napjait nem olyan egyszerű elfoglalni a gépet :))))))))
Akkor most jöhet hét valami. Mivel kiszorultam a gép elől mostanában megint többet nézek TV-t, és közben ezeket nézem (már amikor vannak):

1. A téli olimpiát figyelemmel kísértem, leginkább a műkorcsolyát. Nagyon szurkoltam Plushenkonak, de akit most láttam már nem az volt aki megnyerte az előző olimpiát. Kíváncsi leszek a VB-re.

2. Nagyon szeretem a Szívek szállodáját! Reggelente segít beindítani a kisagyamat :DDD (Viasat3)

3. Nodame Cantabile, anime sorozat a komolyzenéről és egy komolytalan szerelemről. Most a teljes első sorozat megnézhető az Animax oldalán nekem a 12. rész a kedvencem.

4. Már nagyon várom a Forma-1-et!!!! Belenyugodtam hogy Sumi visszavonult, de a tavalyi várakozás kikészített visszajön- nemjön, de most biztos ezért vigyorgok :)))

5. Showder Klub, ki nem hagynám!

6. A nagy házalakítás. Egyrészt giccses és reklám az egész, de benne van a kezdeményezés hogy segítsünk egymásnak, és azért a végén a házakat jó megnézni.

7. Ja és az Ozon Network, kicsit vihar függő vagyok, és a természetvédelemmel kapcsolatos dolgok is érdekelnek.

Már nem ígérek semmit, de .................Nincs de majd jövök!!! ;D

3 megjegyzés:

  1. Szia :)

    Jó, hogy itt vagy ismét! :)

    Nodame-t én is nagyon szeretem és a szívek szállodáját is! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy előkerültél! Van nálam neked valami:)

    VálaszTörlés
  3. Luna, :)))

    Rozandi itt is köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés