2009. november 20., péntek

A 100.


Már elég régen készülök erre a bejegyzésre mivel ez a 100. Játékkal is készültem, de az majd inkább a következőben:)
Amiről most inkább írnék a mai nap. Moziba megyek. Ebben semmi különös nincs általában, de nekem mégis igen. Nem csak azért mert most először teszem ezt, de azért is mert egy olyan filmet nézek meg amit már hónapok óta nagyon várok és figyelemmel kísértem mindent amit tudni lehet róla. A sorozatból ez volt a kedvenc könyvem. Nagy hatással volt rám, és kíváncsi vagyok hogyan sikerült ezt képekkel kifejezni.
Na és azért is mert ketten nézzük a barátnőmmel, és annak már az idejét sem tudom, hogy mikor voltunk ketten valahol. És mivel Pestig megyek a mozizáshoz ez lesz az első éjszaka amit a fiam nélkül töltök. Egy anyának azért ez is fontos állomás.
Szóval jó kis napnak nézek elébe és már nagyon várom:)))


Tudom, hogy nagyon el voltam tűnve, de nem volt semmi különös oka csak nem volt kedvem írni.
Ajándékokat kaptam és adtam amikről azért szép sorban beszámolok ;)
Szép napot mindenkinek!!!

5 megjegyzés:

  1. Jaj, de irigy vagyok! Én is, én is, én is látni akarom!

    VálaszTörlés
  2. Jó szórakozást, végre visszatértél:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!Milyen volt a film?Mesélj!Lilla

    VálaszTörlés
  4. Erre a filmre én is kíváncsi vagyok! Majd mesélj!

    VálaszTörlés
  5. Neked hogy tetszett? Én ma néztem meg a testvéreimmel, szülinapi ajándék gyanánt kaptam egy jegyet :-) Nekem nagyon tetszett, most jobban megkedveltem Jacobot, mint a könyv alapján.

    VálaszTörlés