2009. október 9., péntek

:(

Tőlem nem szokhattátok meg a szomorkás bejegyzéseket, mert nem szeretek panaszkodni, de mostanában minden összejön. Kezdődött múlt héten a porszívóval. A négyéves nászajéndékom gondolt egyet, menet közben puffant egyet és kellemes égett műanyagszagú füsttel kiadta a lelkét. Persze még a biztosítékot is lecsapta a házban.
Majd tegnapelőtt délután elment a net ami ma reggel kelt újra életre,így van mit bepótolni olvasásilag. Már minden bajom volt! Ha hosszabb időre eltünnék ne keressetek.
És a legszebb a ma reggel: Kicsiszivemet letettem az oviban. Hazafelé kihagytam az ABC-t mondván majd csak egy boltba megyek és ott veszek meg mindent. Na ez volt a nagy hiba! Ugyanis egy szép kereszteződésben jött egy kocsi, ami előtt még lehet hogy el is mehettem volna mert még messzebb volt, de én inkább lefékeztem, mert nem szeretek az autók előtt hazárdírozni, na szóval én villám gyorsan megálltam. Nem vettem észre a kanyarodó bácsit aki a lejtős úton már nem tudott kikerülni és a biciklijével telibe kapta a hátsókerekemet. A tökéletes kínai gyártmány az elvárható módon viselkedett és szinte félbehajolt. A bácsinak szerencsére nem esett baja (azt hiszem mert egy perc múlva én még meg sem birtam mozdulni őt már nem láttam. Teljesen lefagytam. Kézben elvittem a közeli rokonokhoz (mivel nem birt forogni a kerék) és majd lesz vele valami.
Hát ez van bebambultam, de rendesen. Délután majd sétálunk egy nagyot haza az oviból, hétfőre meg majdcsak lesz belőle megint bicaj. Miért nem mentem be az ABC-be????????????
Ráadásul még cicukámért is aggódok, mert nem messze tőlünk láttam egy hasonló cicát elütve az út mellett, őt meg még nem láttam ma. Most imátkozok hogy ne ő legyen.
Szóval szép napot mindenkinek! Szebbet mint az enyém. Mindenki vigyázzon magára!!!

8 megjegyzés:

  1. Cica biztos meglesz!
    Bringa is jó lesz, Ti pedig majd sétáltok egy nagyot!

    Szerencse, hogy mindketten jól vagytok!!

    Kellemes hétvégét!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ennyi rossz után csak jó jöhet! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Mia,inkább a bicaj,mint Te - így fogd fel,és máris jobb! Jó vigasztaló vagyok,mi?
    Most képzeld el,ha ennyi szerencsétlenség után még én is beállítok:))

    VálaszTörlés
  4. Ennél rosszabb már nem lesz!!!:-) Szerencsére senkinek nem lett baja, és ez a fontos!!:-)
    Legyen szép napod!!!

    VálaszTörlés
  5. Azért összességében, látod nem olyan rossz a dolgok kimenetele, úgyhogy nem kell elkenődni:) A biciklit meg könnyen meg lehet javítani!

    VálaszTörlés
  6. Én is a közelgő hidegfrontra fogom, hogy kicsit nehezebben mennek a dolgok mostanság... A felhők fölött mindig kék az ég! - Ezután már csak jó dolgok következhetnek!

    VálaszTörlés
  7. Később jutott eszembe, hogy múlthéten pusztult el az ötéves rózsástarajú japán kakaskám, és az ember botzsákjára is rátolattak, így horgászfelszerelés is megtizedelődött, de ezt már a bejegyzésbe nem szúrom be.
    Jó hírek: -Cicukám megvan! (de azért a másik miatt is szomorkodom)
    - Új kerék megvéve, csak össze kell rakni.

    És persze köszönöm mindenkinek, leírva tényleg bagatell dolgok, de összeadva kicsit már kezd elegem lenni.

    VálaszTörlés
  8. A lényeg,hogy te jól vagy! Örülök,hogy a cicád meg van! Az enyém most is itt ül az ölemben. :)))

    VálaszTörlés