2009. október 18., vasárnap

Megint az utólsó pillanatban.......

......jelentkezem.
Most épp Marcsi játékára, a gyönyörűséges dobozáért:



A szabályok értelmében megmutatom az idei kedven hímzésemet:)
Igaz kétszer is látható az oldalon, de azért itt van mégegyszer:


Azért ez az RP kép a kedvencem, mert idén ez a saját képem. Tőlem nekem készült, és imádtam minden öltését, és azt a három napot amíg ezt böködtem:)))))))

Mostmár csak imádkozni kell, hogy nekem kedvezzen a szerencse, és talán én örülhetek, a fantasztikus doboznak;)
Persze ez sem teljesen igaz, hiszen bárki nyeri vele együtt fogok örülni, mert ez nem mindennapi nyeremény:)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon kedveseket írtál, köszönöm neked.
    Neved háromszor felírtam.
    Örülök, hogy játszol velem, s most már csak sok szerencsét kell kívánnom!

    VálaszTörlés
  2. Kukkants be hozzám, vár Rád valami nálam :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan rég nem írsz, ugye minden rendben???

    VálaszTörlés
  4. Edit itt is köszönöm:)
    Lau, nincs baj, de kedvem sem:(
    De már hamarosan mutatom miket művelek;)

    VálaszTörlés