2009. október 6., kedd

Latinka jándékom megérkezett:)

Nagyon megörültem amikor kiderült, hogy Rozandinak kell ajándékot küldenem, mivel már sikerült személyesen is megismerkednünk:)
Itt jelzem, hogy még mindig lehet jelentkezni Latinka játékára!

A csomagocskám fő elemei:


Egy zsákocska, amit mostanában többször is elkészítettem, és mostmár nagyon szeretek varrni.



Egy blackwork minta került az elejére. Mostanában ez is elkezdett érdekelni:D
16-os aidária, nem a mintának megfelelő színekkel:


A mintát valahol a neten találtam, ha más is kedvet kap hozzá sok sikert;D :

A csomagba belekerült a nemrég készített biscornu is.


És mivel Andi másik kedvenc virága a napraforgó, ezt is belecsempésztem:)


Egy képet pedig elloptam, mert én összehúzva elfelejtettem lefényképezni a zsákocskát:)


Nagyon örültem ennek a játéknak, és az ajándékoknak is!

6 megjegyzés:

  1. Naggyon jó a blackwork, iszonyat jól néz ki!! De a napraforgó a kedvencem:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik nekem is az egész csomag. És aki nálam jár, mindenkinek mutogatom, hogy mit kaptam! Köszönöm még 1x Mia!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik mind! Ez a blackwork minta is állati jó!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ajándékcsomagot készítettél. A blackwork minta szuper, a napraforgó nekem is a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  5. Micsoda szép ajándékokat küldtél! Biztos volt nagy öröm :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a szép szavakat:)
    Örülök, hogy tetszik:)
    És akinek tetszik hajrá! Nagyon jó bökögetni;)

    VálaszTörlés