2009. október 10., szombat

Cicás ajándékom

Nemrég egy másik ajándék is útra kelt. Mégpedig a Hungarian Exchange cicás játékának ajándéka. Azt is bevallom, hogy menthetetlen késéssel került postára, bár a hímzés része már két hónapja elkészült. Valahogy mégis hiányzott az ihlet (és az idő) a befejezéshez. Na és azért sem éreztem az idő múlását e témában, mert a cicás ajándékomat még én sem kaptam meg.
Na mindegy is. A lényeg, hogy végül én elkészültem, és remélhetően meg is érkezett Ritához.
A csomag pedig ezeket rejtette:



A már ismert fazonú zsákocska:


A cicás mintát ITT találtam, és aki még nem ismeri az oldalt jó böngészést, mert rengeteg fantaszikus minta található még itt.


A biscornu mintáját is találtam, mégpedig ITT.


A cicusok szabásmintáját is valahol leltem, de mivel nem tudom merre, inkább kiteszem ide hátha kedvet kaptok a varrogatáshoz:)
Remélem megint sikerült egy kis örömet szerezni valakinek.

ui.: Na és hogy visszazökkennyek a valóságba: amíg ezeket bepötyögtem, a drágamanó a szobában "mesét néz"......... egy puffanás, bemegyek a függönytartó a földön. Naná hogy leszakította, és még szét is tört, de most nem panaszkodok és még mérges sem vagyok csak hálát adok és örülök hogy nem a fejére sikerült rántani.
Tanulság: a blogírást meghagyom lefekvés utánra.
Megyek mesét nézni.

Mindenkinek szép hétvégét!!!!!!!!!!!!!

8 megjegyzés:

  1. Nekem, nekem, nekem sikerült! Éljenek a macskák:)
    Jó mesenézést és gyerekfelügyeletet!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ajándékot adtál postára ismét! ;)

    Bizony - bizony, inkább az törjön össze, mint a Nagyfiú!

    Kellemes hétvégét!! :)

    VálaszTörlés
  3. Úgy látszik most a cicusok "vannak porondon" :o)) Nagyon jókat sikerült készítened!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépeket készítettél:-)
    Olvastam a Midnight Sun-t. Nekem is nagyon tetszett, és nagyon várom a folytatást!!Láttam a magyar verziót, de én bevallom őszintén az igazit szeretném:-)Bár már olvastam az Eclipse-t, de előjegyeztem, és természetesen ott fogok ülni a moziban a New Moon-t megnézni.

    VálaszTörlés
  5. Wow...beautiful !!!
    ***
    Peninia from Poland :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon klassz ajándékok. Biztosan örült neki, aki kapta.

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Ne haragudj, egész már miatt írok. Érdeklődni szeretnék, hogy elért-e hozzád a blogbarátságtakaró eddigi része. Ha igen, akkor továbbküldted-e már?
    Légyszi, a blogomba kommentelj, ha szeretnéd, akkor nem moderálom nyilvánossá.
    Segítségedet előre isköüszönöm!
    Ducikaducila

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy örülsz Lau:)))))))))))), és hogy a többieknek is tetszik az ajándékom:)

    Ibcsy, hiába olvastam, felváltva számolom vissza a napokat a könyv és a film megjelenéséig;)

    Peninia,thank you:)

    Ducikaducila, igen ;)

    VálaszTörlés