2009. szeptember 4., péntek

Öt dolog amit szeretek:)

Erre a játékra Ibcsy és xlliann hívott.
Nagyon köszönöm nektek is, hogy eszetekbe jutottam:)
Mivel ilyen sokáig kellett várni, mindkettőtöknek álaszolok.
  1. Nagyon szeretem a pillangókat és a cicákat
  2. Szeretek mezítláb sétálni
  3. Szeretek mindent amiben tárolni lehet (táska, neszi, cipőstől a gyufásdobozig)
  4. Hidegen szeretem a kávét
  5. Szeretek örömet szerezni (amit általában jobban akarok, mint amennyire az időmből futja)
  6. Nagyon Nagyon szeretek anya lenni!!
  7. Na és azért feleség is ;)
  8. Szeretek alkotni (mindegy miből mi lesz, csak csináljuk;))
  9. Az ember mindig azt szereti amiből kevés van. Így vagyok én a csenddel.
  10. Na és végül nagyon szeretek itt lenni a blogok között, együtt gyönyörködni, örülni, játszani és néha kicsit szomorkodni;)

Most ennyire futotta, de remélem hamarosan elérek a jelenbe is;)

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm a játékot!
    A hideg kávé meglepett, a többit sejtettem, mert egy ideje olvasom az írásaid.

    VálaszTörlés
  2. xlliann, én sem találkoztam még senkivel aki hidegen szereti;)
    És örülök, hogy olvasol:)

    VálaszTörlés