2009. szeptember 28., hétfő

LHN készen + biscornu

Elkészült az én változatomban is az LHN képecske:

A mintáért ezer köszönet mindenkinek aki segített:)
A szöveget lespóroltam, inkább hagytam hogy a számok beszéljenek.
A keretet a "tarka ősz" (általam elnevezett ) fonallal hímeztem, de a képhez már túlságosan tarkának éreztem, így ahhoz már a " naplementét" használtam.
Szerintem sikerült felidézni egy őszi esküvő hangulatát:)
A megajándékozottaknak is tetszett, keretezés később;)

És ha már a festett fonalakról van szó, itt van a szivecskés biscornu ami a második próbálkozásom volt:

10 megjegyzés:

  1. Jaaaaj, de gyönyörű színek! :o)) Nagyon szép lett a kép és a tűtartód is!

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő tökéletesen sikerült! :-)

    A szinektől meg el vagyok ájulva! Nagyon-nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók! Remélem,ezzel a naplementével nem a megajándékozottak korára utaltál:))))

    A másik is nagyon jóóó,már megint meg fog enni a sárga irigység,miért nem tudok én varrni?????

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek a színek! A biscornu meg különösen tetszik... én még azóta sem jutottam el egyik elkészítéséig sem.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek lettek, gyönyörű színekkel :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a színátmentes fonalad!
    A biscornu pedig perfekt!

    VálaszTörlés
  7. Csak ismételni tudom az előttem szólókat: álomszépek a színek!!!!

    VálaszTörlés
  8. Nekem is nagyon tetszik a kép is és a biscornu is! Szépek a színek :)

    VálaszTörlés
  9. Húúú, mindkét munkád gyönyörű! Az őszi esküvőt szerintem teljesen jól eltaláltad a színekkel és a biscornu is nagyon jó lett!
    Imádom a multicolorokat és Te nagyon szépeket választottál!

    VálaszTörlés
  10. Örülök, hogy tetszik:)
    latinka, én inkább csak egy harminc évvel ezelőtti naplementét akartam felidézni:)
    Bár erősen kétlem, hogy lett volna idejük nézegetni;)

    VálaszTörlés