2009. szeptember 17., csütörtök

Kérés

Jövőhét kedden lesz a szüleim 30. házassági évfordulója. Ennek örömére szeretném nekik elkészíteni az LHN Always and forever képecskéjét:

És már köszönöm is Krisztinek és Andinak ezt a mintát!!!
Aranyosak vagytok:)


Olyan sok szép változatban láttam már, és most sk. festett fonalaim is vannak hozzá, lehetne is böködni.....
Már jó ideje tervezem, hogy ezt fogom adni, és most hogy elkezdeném persze nem találom a mintát. Pedig biztos, hogy megvolt. Na mindegy. Most én itt szeretném kérni, hogy esetleg valaki tudna segíteni?


És mivel nem szeretek kérni,de ha most már rászántam magam. Szóval az én nagy keresztlányomnak aki most kezdte az iskolát, és imádja a lovakat, Isabelle Vautier De La Toile Au Galop képét néztem ki. Olyan ABC-t szeretnék készíteni ami nem lesz három év múlva dedós.

És köszönöm Juditnak is a villámgyors segítséget:)



Ez a képecske pedig csak bónusz kívánság. Egy távlati terv az én traktormániás, állatbolond manócskámnak.


Nagyon szépen köszönöm, ha bárki tudna segíteni:) ^^

9 megjegyzés:

  1. Ha délután nem feljetem el, beszkennelem neked az LHN-t, úgyis ígértem már Timinek is, ha jól emlékszem. :-)

    Ez a traktoros nagyon aranyos!

    VálaszTörlés
  2. sajnos nekem egyik sincs meg :(
    Ez a traktoros is tényleg nagyon aranyos!

    VálaszTörlés
  3. Anita, képzeld azm ár meg is kaptam ;)
    Azért köszi, és azért Timinek szkenneld be ;)

    VálaszTörlés
  4. Nekem megvan a lovas IV kép. Kérek email címet és küldöm.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon tudsz, tutti vagy keresztszemesben. Is.
    És.... a barátságtakaró összevarrásához várlak nagyon nagy szeretettel téged is az otthonunkba, Nógrádra. Részleteket a blogomban olvashatsz. Óriási öröm lenne, ha te is eljönnél közénk! Várlak nagy szeretettel!

    VálaszTörlés
  6. Sok időt kívánok a terveidhez:-)))

    VálaszTörlés
  7. De jó így kollázsban a sokféle LHN képecske! :) Sajnos a traktoros mintát nem ismerem.:(

    VálaszTörlés