2009. szeptember 14., hétfő

Gyógynövényes Sárkány RR

Már egy ideje látható az oldalsávban az RR blogja, de eddig még nem írtam róla.
Az a nagy szerencse ért, hogy a Sárkány lányok (asszonyok) engem is meghívtak az RR-be, így lesz egy szép gyógynövényes képem;)


A szabályok értelmében a keretet mindenki magának hímzi, és a kilenc cserepes növényt varrják a többiek. Annó gondoltam én (a többiekkel együtt;)) kész lesz a keret egy hét alatt. Na és persze tévedtem. Egy hónapig nemigen böktem másba, de csak a végére értem!
Én nem változtattam meg a színeket, nekem tökéletesen teccik a KÉK;;DD
Jó sokat bontottam, és persze ezek után is egyedi lesz, mert van amit úgy hagytam mert egy öltésért nem vagyok hajlandó bontani! (az enyémen legalábbis)
Tehát nagy küzdelmek árán elkészült a keretem:



4 megjegyzés:

  1. Azért az egy hét nagyon durva becslés volt:-DDD Én majdnem három hetet számoltam rá, de az is nagyon kevésnek bizonyult és még mindig nincs kész!

    VálaszTörlés
  2. Na én ezért kezdtem még július közepén, igaz ezer más dolgot is csináltam mellette, de nagyon sok időt elvett a keret. Viszont a fáradozás megérte, a tiéd is nagyon szépre sikeredett! :)

    VálaszTörlés
  3. Dóra, Én hittem magamban hogy elég lesz egy hét :DDDD
    És mások is írták, hogy kevesebbre számított mint amennyit igénybe vett. Ezek szerint én számoltam el magam legjobban :)^^

    Anita, Szerencsére én is időben elkezdtem, ami részben neked köszönhető, mert annyira jó volt nézni, hogy a tied hogy alakul, és már kíváncsi voltam milyen élőben ;))
    Amikor belekezdtem meg már nem is tudtam abbahagyni;)

    VálaszTörlés