2009. szeptember 14., hétfő

Elmaradt képek

A pesti bejegyzésnél nem tudtam mindent megmutatni amit szerettem volna. Először is Rozandi aranyos ajándékát, ami azóta is illatozik:)




Másodszor pedig a cicuskáim aktuális állása. Ez lesz egyszer:


Most itt tartok és mostanában ez nem is nagyon fog változni:


Nagyon szeretem csinálni;) Tele van mindenféle öltésekkel, az egyszálas x-től az ötszálas több színű félx-ig, na és francia csomók...... Érdekes felülete lesz:)

És nem mutattam még a legutóbbi két RR virágomat sem.
Zsiráflány terítője:





Pipacs képe:
Eszméletlen gyönyörű lesz!!!:

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a virágos RR. A keret adva volt hozzá, vagy a tulaja találta ki?

    VálaszTörlés
  2. Egy újságban volt ez a keret és ő tette hozzá.
    Nekem is nagyon teccik így;)

    VálaszTörlés