2009. szeptember 25., péntek

Ajándékok :))))))))))))))))))))))

Csomagot kaptam még szerdán! De nem is egyet, rögtön kettőt!! :D
Picurka Mónitól érkezett meg a "latinka ajándékom".
Itt hívom fel mindenki figyelmét, hogy lehet még jelentkezni!!! ITT
Szóval az ajándékaim, kaptam egy gyönyörű pirinyó pinkeep-et:


Annyira finom kis munka, köszönöm szépen! Nagyon tetszik ez a tralala minta:)

És még egy könyvjelzőt is, ami egy nagyon szép szalagra van hímezve:


És még volt a csomagban nagyon szép anchor színátmenetes fonalak, kis levélkék, csoki és tea, és még egy szép képeslap is:)
Nagyon szépen köszönök mindent Móni, és legyenek szép napjaid, itt is fogadd együttérzésem.


A másik csomag Cseverkétől érkezett és a Hungarian Exchange fantasy ajándékát rejtette:)
Kaptam egy gyönyörű képecskét amin koboldok csintalankodnak:


Állítólag ez a bejegyzés adta az ihletet:) Már fel is került a falra, mivel nemrég rendezkedtünk (manócska beköltözött a saját szobájába és vitte a babaköszöntőjét is) és maradt egy árva szögem a hálószobánkban. Először az ő szobájába akartam tenni, de mivel neki már van 6 hímzett kép a falán nekünk meg egy sem, így maradt nálunk;) Nagyon jól mutat a kék falon ;D

De még mást is rejtett a csomag. Egy "ki nevet a végén?" társasjátékot:


A tábla hímezve van, a bábuk házilag gyurmázva:D Rögtön ki is próbáltuk. Kiscsillagom dobott egyet a szoba túlsó végébe és elkezdett lépegetni és közben számolni: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. NYERTEM!!!
Azt hiszem a szabályokról még elbeszélgetünk ;DD

És külön kapott még a Nagyjátékos is ajándékot:


Különböző csipeszeket, és munkagépes nyomdát:D
Azóta nagy építkezések folynak nálunk;)
Ide is kell egy árok, meg oda is (a markológéppel csapkod), sok talicskásdolgozó (szépen libasorban), és a kedvenc mixer hozza a rengeteg Betonttttttttt.
És hasonlókat játszunk, persze a végére nem sok látszik a papírból;DDDDDDDDD
Időnként azért próbálkozunk a pici gépek színezésével is, de az már egy másik történet:)
Nagyon köszönjük a gyönyörű ajándékokat:))))))))))))))

A képeket loptam, mert ugye én most olyat nem tudok.
De azért még mesélek a hímzésről.
Elkészült az LHN képecske az én változatomban;)
Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget!
Kétféle sajátfestésű fonallal, a keret "tarka ősz", a kép "naplemente" színű lett. Azt hiszem el lehet képzelni;) Azért remélem jövőhéten sikerül mutatni.
És elkészültem két ajándékkal amiket hétfőn postázok, és ha az ajándékozottak lefotózzák meg is tudom mutatni;)

Ja és amit még akartam. Sikerült villámlátogatást tennem latinkánál, és elhozni az anyagokat.
A sárga és a zöld fantasztikusan tetszik, a piros és a lila meg jó tapasztalat ;DD

3 megjegyzés:

  1. Jajj de szép ajándékokat kaptál!!
    Az a társas nagyon klassz :))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépeket kaptál!

    és köszi a reklámot:))

    VálaszTörlés
  3. Mennyi minden ajándék!! És a társasjáték... Fantasztikus:))

    VálaszTörlés