2009. szeptember 8., kedd

3. szülinap

Ez is eljött, 3 éves az életem:)
Én mézeskalácsot sütöttem neki, mert nagyon imádja!
Most először próbáltam a színes tortadarát. A meleget bírja, csak a bőséges tojásfehérjében olvadt el a cukor, de szerintem így is jól nézett ki;)

A torta nem házi, de annál inkább traktor:D


Gyertya fújás után egy kis méregetés:


Óvatos kóstoló:


Aminek ez a vége:



Mosdás után darabolás:

Még egy héttel később is kereste a nagy traktorját:D

Egy falvédőt szántam a szülinapjára, de még nem készült el, ezért összedobtam neki, egy kis ajándékot. Az xszemesboltból nyert nyert képecskét, már régebben kihímeztem, még akkor fényképeztem, csak elfelejtettem mutatni. Keretet most csináltam hozzá, de azt majd máskor mutatom.


A nagyember azóta megkezdte az ovit is. Kisautó lett a jele (a traktor már foglalt volt) aminek nagyon örül:)
Először csak egy órára hagytam ott, és amikor visszamentem és meglátott sírt. Na szép gondoltam biztos régen sír, mert előre megmondta, hogy ne haggyam ott, mert sírni fog.
Erre, mikor odaértem hozzá, az ovónéni mondta, hogy amikor meglátott akkor kezdett sírni és azt mondta: Jött anya, haza kell menni!!! (és bömbölni kezdett)
Ezután már semmi gond nem volt. Negyedik nap már nyolcra vittem és negyed egyre mentem érte. Ott reggelizik és ebédel (több kevesebb sikerrel).
Szép és jó volt egy hétig, erre vasárnap éjszaka hányt, hétfőn délelőtt ment a hasa, láza nem volt.
Még szerencse, hogy a héten csak hétfőn volt ovi, mert a másik épületet most újítják fel és abból pakolnak. Elég hamar elért minket az ovibetegség, de remélem nem így megy végig, hogy egy hétig megy egy hét itthon.
Szóval felnőtt a nagyember, és már nem látom minden lépését.

6 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot!
    Hát nehéz is az ilyen elszakadás.

    VálaszTörlés
  2. Tündéri picúr! Sok boldogságot neki! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sok boldogságot és sok-sok örömöt kívánok az oviban a Nagyfiúnak!

    VálaszTörlés
  4. Szia :)

    Boldog Szülinapot a Nagyfiúnak!! :)

    A címem: lunakv81@gmail.com
    Köszönöm előre is!! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a Nagyember nevében is:)))))))

    VálaszTörlés
  6. Boldog-boldog születésnapot!!!:)

    VálaszTörlés