2009. augusztus 2., vasárnap

Varrtam is! Naná táskát:)

Nővérem szülinapi ajándéka lett ez a családi strandtáska:DDDDDDDDDDDDD :


A végső méretét nem mértem le, de a kiindulási pont két db 60x70-es lap volt:D
A füle egyetlen 4m-es redőnygurtni XD aminek a bevonatot összevarrni kicsit unalmas volt, a kifordítás izgalmas(mert nem volt megfelelő fakanál, ezért ostornyélen fordítottam ki), a behúzás meg érdekes egy félóra volt. Biztos lett volna egyszerűbb mód is, de én szeretek szenvedni:DDDDDDDD
Került rá egy kis tűzés is, ezzel is elvoltam, de szerintem megérte.
Kileckor kezdtem és röpke hat órára már kész is volt (azért másból is állt a nap).

Ezt csak a méretek érzékeltetése kedvéért:DDDDDDDDDDDDDD
Hálózsáknak sem utólsó;)

10 megjegyzés:

  1. Körbenéztem az oldaladon, nagyon szépek a munkáid, a könyvveli ízlésünk úgy látom hasonló:))
    Gratulálok a sok szépséghez.

    VálaszTörlés
  2. Családi strandtáska: viheti benne a családot! Nagyon szép lett, még a színe is nagyon jó!

    VálaszTörlés
  3. Egyszer hozhatná már úgy a sors,hogy Tőled kapjak ajándékot:))

    VálaszTörlés
  4. Ez a taska alati jo lett...a merete meg tisztara lenyugoz...imadok ilyen nagy taskakat amibe minden belefer...meg a gyerek is:-DDDD

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett gratulálok!Megérte a "szenvedést" Biztos örülni fog neki a nővéred!
    MAgdi! Nekem lesz benne részem! ;o)Már előre örülök neki!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a táska, a kedvenc színeim!

    VálaszTörlés
  7. Szia Judit, örülök neked, igen ez a könyv a végzetem:D köszönöm, és várlak máskor is:)

    Lau, végül is a két csaj is beleférne, de apjuk már nem biztos:DDD Az előző strandtáska tetszett neki, de nem akartam egyformát, és ezt találtam a méteráruban. Igazi nyári pipacsos:D

    latinka, ami késik nem múlik;)

    eli, köszi, egy gyerek mellé még pakolni is lehet bele;DDD

    rozandi, örültem is, hogy Te jöttél utánam, az agyam már beindult, de hosszú egy hónap;)

    claudius, köszi:)

    VálaszTörlés
  8. Szép lett a táska, a kisfiad pedig tündéri:-)

    VálaszTörlés
  9. Hú, hát ez nagyo szuper lett! Minden bele is fér és a színei is nagyon tetszenek! Aranyos a gyerkőc a szatyorban!:o)

    VálaszTörlés