2009. augusztus 2., vasárnap

Heti hímzés

Unokatestvéremnek, 18. szülinapjára kapta ezt a kulcstartót:
Madeira 2408 13 az autó "fényezése, ez nagyon hasonlít az elfogyott DMC-hez.
A felni pedig ezüstszál;) A minta a keresztszemes évkönyvből való.



Drága barátosném nagy Micimackó rajongó, így a kérésére készült kicsifia első szülinapjára ez a képecske:
Három nap alatt lett kész, de nem biztos, hogy mindenhol stimmel, mert elég rossz volt a minta.
Szerintem aranyosak:)


A héten hímeztem még két RR-t, de azokat majd akkor mutatom, ha kész lesznek;)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem teljesen tökéletes lett a Micimackós kép is!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik, csak micinek az ingében lenne még egy szín, de ez csak a színkulcsban látszik, a mintán nem, ezért kihagytam.

    VálaszTörlés