2009. augusztus 23., vasárnap

Amit vétek lenne kihagyni;)

Csak egy villámgyors bejegyzés következik, amivel én is jelentkezem Barbi játékára.



Az én nagy kincsem a cicás nyakláncom amit Kricsárnak köszönhetek.
Azért olyan nagy kincs ez nekem, mert ezért tényleg én dolgoztam meg és a kezem munkáját adhattam érte. És nem mellesleg imádom;))))))))))))))))))))))))



Naés a kicsi kacsóm is láthatóvá válik, igaz kicsit darabosan:DD



Remélem sikerült teljesítenem a játék feltételeit, Barbi ajándékai egyszerűen fantasztikusak:)
Tudom ezzel senkinek nem modok újdonságot;)

A játékokra remélem hamarosan válaszolok, a díjat nagyon-nagyon köszönöm:)))
Szeretnék még mihamarabb beszámolni egy pesti kirándulásról, egy-két családi pecáról és egy 3.szülinapról;)
Na és talán némi hímzésről is, de nincs masinám, így megint ki lettem szolgáltatva a család jószándékának:(

Na és persze para a köbön (legalábbis nálam), egy hét múlva ovi :)

Most gyorsan ennyi, igyekszek pótolni:)))))))

3 megjegyzés:

  1. Ugye nem felejtetted el az ajándéklánc határidejét?
    Légy szíves,szólj,ha elküldted,illetve megkaptad a sajátodat!

    VálaszTörlés