2009. július 1., szerda

Tavasz a nyár közepén

Csak egy kicsit bújok elő. Testileg itt vagyok, de lelkileg még mindig máshol;)
Ezerrel beköszöntött a nyári szünet, a gyerkőcök váltják egymást nálunk és a szomszédban is. Játszótársban nincs hiány;D

Na de amiért jöttem. A kedvenc ajándékozós oldalamon , a tavaszi játék keretein belül célba ért az én ajándékom is Lunának, sok sok szeretettel:)
(Új játékok is indultak az oldalon: konyhás, SÁRKÁNYOS, könyves, MACIS, őszi, téli, érdemes szétnézni;))
Egy kis tavasz a nyári melegben:)
Luna kedvenc virága a tulipán. Találtam egy oldalt, gyönyörűséges Free mintákkal , a kedvencemből egy ollóőr/tűpárna és egy dobozka is született. Valamint a varrógépet is bevetve, magamat nem meg hazuttolva készült el a tulipános "tároló". Ugyanaz mint a táskák, csak egy kicsit kisebb és nincs füle. Most is Szigami leírása alapján, csak ezt kb. 35x35-ös négyzetből készítettem, és kb. 8-9 cm-t mértem a 20 helyett. A tetejére körben varrtam egy zsinórt, a csúcsoknál hurkot hagyva. Ebbe egy másik zsinórt fűzve lehet a tetejét "bezárni". A zárhatóság ötlete sem saját kútfőből született, Colettenél láttam hasonlót.
Na de nem szaporítom a szót, itt vannak a képek:







Kivételesen a képekkel is meg vagyok elégedve. Jókor kaptam negyedórát, és még kedvem is volt hozzá.Tudom lehetne jobb is, most ennyire futotta. Nem is értem hogyan úszhattam el ennyire.............na jó tudom.

Idő közben elkészült két RR kendő is, holnap mutatom.
Tegnap megint jó napom volt!
Hazajöttek barátosnémék Nagybudapestről. Rengeteget nőtt a fiacskája, hamrosan sokszor mutogatom az édi pofikáját, de erről most ennyit.
Timikémmel este megnéztük az Alkonyatot (mi mást;)), és végre egy parányit kidumálhattam magam, már rám fért. Jó kis este volt;)
Mára ennyit, ha sikerül holnap is jövök!!!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket készítettél :) Nekem nagyon tetszenek a színei, és a fotó is nagyon klassz.

    VálaszTörlés
  2. Hű, de nagyon szépek és mutatósak amkiket készítettél. A blogod háttere is nagyon szép, csak tudnám, hogyan csináljátok. :)

    VálaszTörlés
  3. Mia látom zajlik az élet nálatok, de így szép.
    Gyönyörű az ajándékod, a képek is. Nem tudom miért is vagy elégedetlen.
    Nézz be hozzám!!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép dolgokat készítettél! Ehhez az aranyos kis tárolóhoz nincs valami jó kis leírás?

    VálaszTörlés
  5. Micsoda szépségek! Nagyon jókat alkottál!

    VálaszTörlés
  6. Edit, köszönöm:)

    Kaoka, köszönöm neked is:)
    A hátteret én sem tudtam volna segítség nélkül megváltoztatni. A blogbajok-ban rengeteg segítség van, megtalálod a bloglistámon;)

    xlliann, végképp meglepődtem:) Nagyon köszönöm a díjat:)))
    A képekkel csak annyi bajom, hogy én nagyon látom a vödröt az anyag alatt, és a kerítést is lehagynám, de majd legközelebb;)

    Jucus, Köszi neked is:) mindjárt kiegészítem a bejegyzést;)

    VálaszTörlés
  7. A vödör és a kerítés nem is látszik az alkotásod miatt!SzuperAnyu szuperkeze a legszuperebb, hogy ilyeneket tud alkotni!

    VálaszTörlés