2009. július 3., péntek

RR május, június

Beígértem az elkészült RR kendőket, hát itt vannak.
A májusira jól rátelepedtem, rákészültem lelkileg, és még így is szöszölve készült el.
Timike kendőjére ugyanis három szálon keresztül kell hímezni. Nagyon örültem neki, mert magamtól biztos nem jutna ilyesmi az eszembe, és most már tudom, hogy ezt is tudom ha akarom;)
Nehezen vágtam bele, és csak olyankor vettem a kezembe amikor tudtam csak arra koncentrálni, na abból az időből van kevés. Eleve RR-t nem viszek ki a házból, homokozós nyugodt gyerek mellett készült a tavaszi ajándék hímzése. Mesenéző, majdnem nyugodt gyerek mellett pedig Boga kendője. Végül csak elkészült mindegyik:)
A két kendő érdekessége volt még, hogy egyforma az anyag sűrűsége, így jobban kijött a méretbeli különbség. Nagyon szépen alakulnak már a kendők.
De nem ragozom tovább, itt vannak a képek:





Még egy ok a lelkifurdira:


Az én kendőm ilyen fantörpikusan halad, én meg nem. De akkor is annyira szép:)))))
Köszönöm mindenkinek az eddigi munkáját!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szepek a kendok, mindegyik! Es harom szalon keresztul himezni, ahhoz biztosan nagyon nagyon oda kell figyelni, hogy el ne szamolja az ember.

    VálaszTörlés
  2. Csudi-csudi-csudiszép!!!!:) Imádom a virágokat:)))

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű egyenletesek az öltéseid, jó volt megnézni a kendőket.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon paráztam az elszámolás miatt, mert nagyon nem szeretek bontani, de végül nem kellett.
    Nekem is nagyon tetszenek ezek a virágok:)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nézz be hozzám, vár valami :).!

    VálaszTörlés
  6. @ndre@, neked is nagyon köszönöm:)
    Ezt már tényleg nem hiszem el.

    VálaszTörlés