2009. július 21., kedd

Muffinoltam

Pénteken lett Rékácskám hét éves. Mivel a csajok nagyon szeretnek főzőcskézni, gondoltam összedobok neki néhány sütit. Ezt az ötletet is a Praktika magazinban találtam (talán a májusiban? ebben most nem vagyok biztos).
Nagyon szerettem őket öltögetni, és biztos fogok még ilyet csinálni, mert nagyon élveztem:)
Végül hat muffin készült, és a hatás nem maradt el:)))))))))))))))))
A kisasszony egész nap a sütiket kínálgatta és rendezgette, persze nem szívesen adta ki a kezéből, így Grétinek is készül majd egy sorozat;)
És akkor a képek:









Éééééééééééééééés elkészült a kék ajándékom is. Egyelőre ennyit mutatok belőle;)

13 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon édes kis sütikék lettek.
    Ügyes vagy!
    S ez a kékség ebből a szemszögből már nagyon biztató. De kíváncsi lettem rá!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is készülök valami hasonlóra. Te csak még jobban rábeszéltél. Ezek a sütik valami fantasztikusak!!!! :))

    VálaszTörlés
  3. fantasztikusak lettek. Én is készítettem egyszer egyet próbaképp, de nekem csak barna és fehér filcem volt otthon. De ezekben a színekben valami fantasztikusak!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuperek lettek ezek a muffinok. Nehéz ilyet csinálni? Én is nagyon kedvet kaptam hozzá!

    VálaszTörlés
  5. Hu, jók lettek ezek a muffinok :))))

    VálaszTörlés
  6. Oolyan, "nyálcsorgató" színeket sikerült összehoznod, nyam, nyam.
    A valóságban is ilyenek? Szuper!

    VálaszTörlés
  7. Dejóóóók ezek a sütik! És micsoda előnyük, hogy nem hízlalnak! :o))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek lettek ezek a muffinok! Gratulálok! Biztos örülnek neki a lányok!

    VálaszTörlés
  9. Ennivalóak ezek a muffinok! Nagyon jól néznek ki.

    VálaszTörlés
  10. Most jövök az xszemesről.
    Boldog születés napot! :D

    A muffinok pedig csodásak lettek!

    VálaszTörlés
  11. Örülök, hogy nektek is tetszenek a sütik:)
    unikat, már nem kell sokáig várni;)

    @ndi, hajrá vágj bele, annyira jó böködni őket;)

    Edit, nem nehéz egyáltalán, az alap egy 4cm-es kör, a fedőlap pedig 7 cm átmérőjű. A teste 4,5 cm széles palást. Előbb a palást oldalát varrtam össze, majd hozzá illesztettem az alját és kitömtem vatelinnel. Ezután készre "cukroztam" a tetejét és azt is felvarrtam (pelenka öltéssel).
    Ha sikerül valahol beszkennelni elküldhetem a mintát;)

    xlliann, a naplemente utolsó sugarait csíptem el a farakáson, szerintem színhűre sikerültek a képek;)

    evikusz, köszönöm szépen:)

    VálaszTörlés
  12. Csak most olvastam, hogy le is irtad, hogyan keszul. Koszonom szepen! A mintanak nagyon nagyon orulnek, mert en is szivesen kiprobalnam ezeket a muffinokat :)

    VálaszTörlés
  13. Mia,légy szí' tedd ki a játékot...

    VálaszTörlés