2009. július 6., hétfő

Első szerelem..........

............hímzésem.
Nem ezt a bejegyzést terveztem mára, igaz a hímzést sem.
Az egész azzal kezdődött, hogy készül a kék játékra az ajándékom, ami persze még NINCS KÉSZ.
Na de nem is itt kezdődik. Már régóta gyönyörködöm Renato Parolin mintáiban. Főleg a szivecskés kacskaringós mintákért vagyok oda:) Egy mintát már rég kinéztem, de hát én mit nem néztem még ki;)?
Egy nagy lökést, már az adott amikor megláttam Elinánál, de még nem tudtam az enyémet milyenre szeretném.
És akkor most vagyok a kék ajándéknál. Ahogy hímezgettem, annyira megtetszett a színösszeállítás, hogy egyszercsak bevillant, ezaz. Persze az ajándékot félre tettem, úgy is rám lett parancsolva: hímezzek magamnak;)
Remélem nem követtem el nagy szentségtörést, a minta ilymódú kifacsarásával, de nekem nagyon tetszik! Most már nem csak szivecskés és kacskaringós, hanem kék és csillogó is:DDD
Háááááát ez lett belőle:




Felhasznált anyagok: Nyers Hubert vászon, DMC 4240, VENUS 2431, és kék csillogó noname fonál a kézimunkaboltból;)

Én is akartam mellé tenni ollót, hogy látszódjon nem túl nagy kéecske, de persze elfelejtettem. Nem is én lennék:) De mivel Elina is erre az anyagra hímezte, nála láthatók az arányok.


Még egy kép bónuszba. Tegnap délután azt hiszem lefényképeztem egy jégesőt. Kb. öt percig tartott, és nem tudom milyen messze lehetett, de eszméletlen látvány volt.
A vihar közepén egy szivárványt is lehetett látni. Nálunk csak pár csepp eső volt ezért gondolom, hogy jó messze lehetett. Azért volt néhány fájin villám is;)
Sajnálom azokat akiket megkárosítanak ezek a viharok, és nem vagyok kárörvendő, de én nagyon szeretem a villámokat, és a velőtrázó dörgéseket. Valahogy érezni a természet erejét, érezni az ember törékenységét, és pinduri mivoltát a fejünk fölött áthaladó, felfoghatatlan méretű energia uralmát.

13 megjegyzés:

  1. Ez tényleg nagyon különleges!

    VálaszTörlés
  2. Az ötlet pedig nagyon jó... miért ne. A hímzés is gyönyörű, a képek fantasztikusak úgy a varrományról mint az vihar felhőkről!

    VálaszTörlés
  3. Szééép! Mármint a hímzés,nekem a vihar annyira nem jön be...
    Apropó,miért nem látom a neved az új játékoknál az ajándékozósban????

    VálaszTörlés
  4. Nem csoda, hogy beleszerettél ebbe a mintába, mert valóban csodaszép - annál is inkább, mert én nagy kék - párti vagyok!:o)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik ez a fajta megvalósitás is! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, szeretem a kéket! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, igazán különleges minta. És tenyleg, néha bizony kell időt szakítani, és magunknak is hímezni :)

    VálaszTörlés
  8. hű mia, ismét nagyot alkottál. :) nekem nagyon tetszik hogy kéééék, s még csilli-villi. :)
    a fotózás szintén művészi. na EZT kell többek között még elsajátítanom.
    a viharral meg ugyanígy vagyok mint te. minél hangosabban dörög én annál jobban szeretem. röhej, de a minimanóim is. bár ádi ügyet sem vet rá. alex meg ha kint vagyunk, s dörög akkor repülőt keres. :) :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett a szivecske. Remélem majd élőben is megcsodálhatom!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a kedves szavakat, örülök, hogy nem csak nekem tetszik:)
    A képekre most rászántam vagy 15 percet(gyöngykereséssel együtt;), ezek most tényleg tetszenek is.

    latinka, a sárkányosra és a macisra már jelentkeztem. Annyira tág még a jelentkezési határidő, később még meglátom mi fér bele. Hiszen mindjárt itt a karácsony;)

    Judit, most megleptél viharügyileg, nem gondoltam volna:)
    Az én bogyóm hangulat függő. Van amikor fél, de van amikor tetszik neki:D

    VálaszTörlés
  11. rozandi, köszönöm neked is:)
    Remélem mihamarabb mutathatom;)

    VálaszTörlés
  12. Jó lett a kék változatod, amit persze már írni akartam, de ezt is biztos csak fejben tettem meg. :)

    Viszont ha nálam jársz, van ott neked egy apróság. ;)

    VálaszTörlés
  13. Hat Mia most komolyan le vagyok nyugozve!!!Ez a minta mar nekem is meg van himezve en piros szint valasztotam...de a tied elkepesztoen gyonyoru lett...kaprazatos!!!:-)

    VálaszTörlés