2009. június 7., vasárnap

Kész vagyok..............


............de minden értelemben:)
Egy órára fejeztem be, de ötkor már kipattant a szemem. Egy cseppet sem vagyok fáradt. Megláttam a könyvet ahogy ott hagytam az éjszaka:) Olyan jó kép, gondoltam megosztom;)
Most lett előttem világos, hogy tovább tartott a könyvjelző elkészítése, mint a könyv kiolvasása:))
Az nem kérdés, hogy ilyen tempóban még soha nem olvastam, de talán még ilyen vaskosat sem:)
Megdöbbentem magamtól, de hát már vagy hússzor láttam a filmet, tudom mi fog történni és mégsem tudom letenni:) (vagy épp azért?)
Imádom Edward önuralmát, azt hiszem ettől lesz annyira szívdöglesztő:)
Ha egy részt kellene kiemelni, még mindig a zongorás a kedvencem;)
Némelyik apáskodó, kicsit lekezelő megjegyzés mennyire ismerősen csengett...........:)
Az is tuti, hogy ettől még nem lesznek rémálmaim;DD
Nem tudok mit írni, aki olvasta tudja most mit érzek, aki még nem annak hajrá;DDD

Folyt.köv.

u.i.: Ez az első könyv ami magamnak vettem. Azt hiszem előre tudtam, hogy nem bírnám visszaadni senkinek;) Még azt sem tudom mikor tudom egyáltalán kölcsön adni. Legszívesebben most azonnal újra kezdeném, de eszméletlen lemaradásban vagyok, még ezt az időt sem lett volna szabad most rászánnom. Persze nem bántam meg;)

7 megjegyzés:

  1. Ugye hogy ugye :-DDDDDD
    Én sem bírtam abbahagyni, és már többször újraolvastam :)
    Szerintem is az önuralma miatt olyan szivdöglesztő Edward, hogy képes valakiért lemondani valamiről.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mia! Én is ugyan így vok ezzel a könyvvel. Egyszerűen imádom!!! De a többi része is kiváló. Az Újhold és a többi. 3. 4. 5. rész át tudom neked küldeni mail-ben ha gondolod. Ezek még nincsenek kiadva magyarul, rajongói fordítások, viszont nagyon jók. Én tegnap olvastam ki a 4. részt és ma már meg is néztem újra a filmet. Annyira hiányzott!!!
    Ha érdekel a többi könyv ide írhatsz: mszabu@gmail.com
    Szép napot!
    Lilla (mszabu huga)

    VálaszTörlés
  3. Dora, hát ugye;)))))))))) Tudtam én előre, hogy ez lesz az én sorsom is, csak megpróbáltam késleltetni a folyamat kezdetét:)

    Lilla, nagyon örülök, hogy írtál nekem:)
    Azt már tudom, hogy a második részt is meg kell vennem!!! A többit majd meglátom. Nagyon utálok monitorról olvasni, de azt is tudom, hogy nem fogom kibírni a megjelenésig;)

    VálaszTörlés
  4. Sose sajnáld az időt amit Alkonyat olvasással töltesz! Megéri!!! :DDD A többi dolog meg úgyis megvár :)

    VálaszTörlés
  5. A most-on van a hangsúly. Csak ne lenne akkora kötelességtudat, de hiába:)
    Még az elején vagyok, lesz ez még rosszabb is;)

    VálaszTörlés
  6. Ez a könyvjelző még mindig nagyon tetszik :)

    A könyvhöz nem tudok hozzászólni, mert nem ismerem, de attól tartok, ha megismerném, úgy járnák, mint Te, úgyhogy egy ideig - minden erőmet összeszedve - távol tartom magam a hasonló dolgoktól :D

    VálaszTörlés
  7. evikusz, én is így kezdtem;)

    VálaszTörlés