2009. június 4., csütörtök

Egy tökjó nap!!!

Tegnap VÉGRE befejeztem a Vukot!
Így ma mehettem Egerbe a keretezőhöz:)
Imádom az ilyen napokat:)))))))
Na szóval ilyen lett a mű:



Reggel csináltam még egy párat a levendulásról is, ez lett a legjobb:



Tegnap amikor elaludt a kiscsillag, "támatt egy ötjetem!" (hogy az utód oly gyakran használt szavaival éljek). Merő önzésből varrtam magamnak egy tarisznyát. A régi tatyóim már jól elkoptak, de újat meg valahogy nem akarok venni, hiszen már csinálni is tudok;)
Olyan jó volt megint mindent bebarangolni:) nem tudom mennyit mentem a három óra alatt, de a kilométerem megvolt egy hétre;)
Első utam egy könyvesboltba vezetett. A második egy barkácsboltba:))) Utána leadtam a képeket, már megint meggyőzhető voltam, de szerintem jók lesznek. Ezután a kézimunkabolt következett;) egy fonal kellett az egyik RR-hez. Meg tíz orsó a varrógéphez ami nem lett jó:( naés egy rakás gomb csak hogy jól érezzem magam, egy táskafül mert az mindig kell;) és még egy kis gyöngy is.
Ezután felbaktattam a hobbi boltba, azt hiszem most itt éltem ki magam leginkább:)
Útközben mindig megállok a figurás ajándékboltnál, ahol a kirakat telis tele van tündérkékkel és manócskákkal:). Mindig kiválasztom, melyik tündérkét vinném haza, addig nézgelődök amíg meg nem találom az árát, majd elégedetten továbbmegyek, mennyit nem költöttem el;)
A hobbiban találtam bambusz táskafület, tényleg könyörgött, hogy ott ne hagyjam;)
A kosárkámmal eléállva megkérdezte az eladó -foglalkozás lesz? :DDDDDDDDDDDDDD
Naná úgy egy évig, mert nemigen tehetem be hamarabb a lábam, ha ezt otthon meglátják;)
A lényeg, hogy hazajött velem néhány kis doboz, képkeret, ragasztó ehhez-ahhoz, némi babahaj, hungarocell tojások, gyöngyöcske, cserepecske és egy csomó apró mütyür:)
Visszafelé csak azért mert soha nem hagyom ki bementem az eldugott filléres méteráru boltba, csak két kis anyagocskát vettem, de a néninek rögtön megtetszett a tatyócskám fülmegoldása, így még segíthettem is;)
Ezután jött a játékbolt, mert ajándékért mentem Andika tizedik születésnapjára, Réka ovis ballagására és Gréti közelgő névnapjára.
Bementem még a papírboltba is, bubis borítokért, itt is megkérdezték-számla lesz?:)
Visszabaktattam a buszmegállóba és néhány perc múlva már a legújabb szerzeményemet olvastam;))))))))))))))))))
A nap legkedvesebb szerzeményei:



Ezeket azért emeltem ki, mert a mütyürkéket ajándékba kaptam, a gombok meg erősen a gyengéim és imádom őket:)



Hazaérve két csomag várt, az egyik a következő RR kendő, a másik a tavaszi ajándékom Ibolyától:


Ma vettem babahajat, hogy Lilimnek legyen egy angyali társa, de Ibcsy megelőzött és készített nekem egy valódi tavasztündért:) a szárnyán még rózsák is vannak:) annyira kis édes:))))))))
Kaptam még egy tündéri kispárnát is egyik oldalán gyönyörűséges szalaghímzéssel a másikon a monogrammommmal :) nem tudom hogyan lehet ilyet varrni, de ezt is meg kell tanulnom, ezek az íves varrások és hajtások?????????:)))))))))))))) imádom!!!!!!!!!!
És még a kiscsillag is kapott egy könyvet, amit alig tudtam elkunyerálni egy kép erejéig;)
Már alig várja, hogy idén is menjünk az állatkertbe;)
Itt is nagyon nagyon köszönöm a szépséges ajándékokat Ibcsy:)))))))))))))))))))))

Szóval ilyen fantasztikusra sikeredett a csütörtököm! A röpkére terevezett beszámolót, csak most péntek reggel sikerült befejezni, de még mindig fülig ér a szám:)))))))))))))))))))
Mentem olvasni:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

13 megjegyzés:

  1. Ez egy igazan csodas nap lehetett! Es azok a kincsek a hobbiboltbol!!! Kicsit irigykedek, mert a mi kozelunkben sajnos nincsen ilyen. Na es az ajandek, meg a himzesek... :)

    VálaszTörlés
  2. Óóóó, milyen cuki Vuk! És a levendulás! Gyönyörű! :DDD

    VálaszTörlés
  3. Hm, tényleg milyen jó nap :)
    Meg tényleg tuti, hogy csak igy elmész, mindenféle bolt van, vásárolsz, és még a postás is csomagot hoz :-D

    Majd számolj be, hogy könyvben hogy tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Most eláruljam, hogy én is ugyanilyen "portyán" voltam tegnap?:o))Egy kis anyag, egy kis csipke, egy kis farkasfog, egy kis madzag...hú de szégyellem magam!:o)De hát ez mind kellett!
    Akkor mi nagyon hasonlóak vagyunk...a 7 dolog Jucusról bejegyzésemre adott válaszod alapján:o)
    Köszi a tippet, hogy a muskátlit augusztusban kell dugványozni, nem tudtam!

    VálaszTörlés
  5. A Vuk a szivem csücske! Kiváncsi vagyok, mivé fog alakulni az a sok szerzeményed:)) Bár nekem még "nyersen" is tetszenek!:)

    VálaszTörlés
  6. Jót nevettem az eladói kérdéseken, na meg a spórolásodon:)
    A tréfát félre téve, szépek a hímzések az apróságoktól és az ajándéktól is el áll a szavam!

    VálaszTörlés
  7. Én se megyek ám ilyen helyekre minden nap;)
    Eger tőlünk 50 km, busszal 1,5 óra. Februárban voltam utoljára. Annyira fel tudnak tölteni az ilyen szabadnapok:)
    Biztos lenne keretező közelebb is, de az emberemék is midig a környéken dolgoznak, így van hogy el tudja hozni a kész képet. Na és van amikor velük megyek reggel és spórolok egy buszjegyet, igaz akkor már hétre bent vagyok, de télen a buszmegben jót lehet hímezni;)
    Egyébként ennyi bazárt még egyetlen körúton sem merészeltem összeszedni;)

    VálaszTörlés
  8. Dora, a buszon eljutottam a 72. oldalig:) Eddig imádom, a filmből kimaradt részeket várom nagyon, igaz eddig is voltak eltérések.
    Jucus, én már akkor tudtam, hogy sok közös lehet bennünk amikor láttam, hogy a te táskád is kék lesz;)
    Lau, én is kíváncsi vagyok:D
    A Vuk pedig nekem is a szívem csücske és a gyerkőcé is, így muszáj volt megcsinálni;)

    VálaszTörlés
  9. Ez aztán a jó nap! :D
    Nagyon csecse dolgokat vásároltál és az ajándékod is csodás!

    Átéreztem az örömöd olvasás közben és egy kicsit nekem is jobb kedvem lett, bár nem voltam előtte sem szomorú :)

    Remélem sok ilyen napod lesz még, de aztán számolj ám be mindegyikről! :D

    VálaszTörlés
  10. Szerintem lassan itt az ideje egy újabb talinak,amin esetleg nem csak az xszemesek kerülnének elő? Ha én kiüríteném a szekrénykémet,amiben az ilyen "majd jó lesz valamikor valamire" csecsebecsék vannak...

    VálaszTörlés
  11. imádom a vukot, nagyon tetszik! A levendulás egyszerűen gyönyörű! Klassz a tarisznyád is:-)

    VálaszTörlés
  12. Jaj, nagyon édes lett a Vuk, nem is merem megmutatni a fiaimnak;)
    A levendulás is nagyon tetszik! És hát tényleg úgy hangzik, hogy jó napod volt! Még sok-sok ilyet!!!

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm:)
    latinka, már alig várom a következő talit;)

    VálaszTörlés