2009. június 24., szerda

CSere-bere

Na ezt is jól elfelejtettem.
Még amikor Jászapátin voltunk, és találkozhattam Kricsárral megbeszéltük, hogy cserélhetnénk valamit.
Nagyon tetszenek az ékszerei, és megálmodtam magamnak egy cicás medált. Nem sokkal később meg is érkezett, én meg még sehol se voltam a cserébe kért Gülücikével, így nem akartam még vele dicsekedni. Időközben elkészült a nyuszi lány, és már örömet is szerez egy aranyos kiscsajnak.
Aztán jött az olvasás.....................
Most pedig már mutatom is a cicusomat, aminek már büszke tulajdonosa lehetek:


Köszönöm Kricsár:)

Cserébe pedig ez piruló nyuszi lány tatyó készült:



GÜLÜCIKE

4 megjegyzés:

  1. Hűűűűűűű! Nagyon klassz cserét csináltatok!
    Mindkettőtöké gyönyörűűűű!

    VálaszTörlés
  2. Itt is köszönöm szépen a tavaszi ajándékot!! Nagyon tetszik!! :)

    VálaszTörlés
  3. Meglepi vár az oldalamon!
    http://witch-stitch.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm:) Szívesen;) és KÖSZÖNÖM:)))

    VálaszTörlés