2009. június 22., hétfő

7+6=13

Két részről is kaptam egy-egy kedves felkérést.
Először Kricsár lett kíváncsi hét dologra, majd Evikusz hat nem túl lényeges dologra velem kapcsolatban.
Mivel elég relatív kinek mi a lényeges és lényegtelen ezeket most egye írnám és aki akarja majd kiválogatja;)
  1. Szeretem és tisztelem a régi tárgyakat hagyományokat,
  2. Az nem titok, hogy a KÉK a kedvenc színem. Nálam a kék az ég kékjét és vételen gyönyörűségét jelenti.
  3. Balkezes vagyok. Nagymamámat még átnevelték, anyukám kétkezes lett, én már vérbeli senye lettem. Néha vannak nehézségek, de alapból örülök neki.
  4. A suliban tesi órán a sprint és a távolugrás volt a kedvencem. (Ez a múlthéten jutott eszembe olvasás közben;)
  5. Abnormális módon szeretem(tisztelem) a növényeket és az állatokat.
  6. Nem szeretem a csoki fagyit. Nagyon a fagyit se, inkább akkor egy jó habos süti;)
  7. A határidőket képtelen vagyok betartani:(
  8. Imádok hintázni. Bár egyre nehezebb olyanba botlani amibe beleférek és el is bír.
  9. Még soha nem voltam moziban. (Az ősszel azt hiszem ez változik;))
  10. Szeretem a rendet, csak olyankor nem találok semmit.
  11. Utálom a szelet!
  12. Nemrég kérdezték miért mindig ajándékba hímzek és nem magamnak? Mert nem érdemlem meg.
  13. Öt évesen lenyírtam a szempillámat. Egy bácsi mindig azt mondta a kéményben mászkálok azért ilyen szép feketék. Nem tűrhettem ezt a sértést, nemde;D Állítólag nem is nőtt vissza olyanra mint volt. Nem baj Józsikám legalább ennyit örökölt belőlem.

A végére is értem. Remélem volt benne lényeges és lényegtelen is;)
Azt hiszem most nem adom tovább. Ha valaki még nem kapta meg és szeretne játszani, érezze úgy, hogy felkértem. Szerintem jó játék volt.
Köszönöm;)

u.i.: ha már vallomások, elolvastam az ötödiket is. Most ez a befutó nálam, csak egyszer a vége is meglegyen;)

6 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy elfogadtad a meghívást :D

    Már akartam kérdezni (mert lusta vagyok utána nézni), hány részből is áll? és előreláthatólag hol lesz vége? Annyira lelkesen beszélsz/beszéltek róla, hogy most már rohadt mód kíváncsi lettem :D

    VálaszTörlés
  2. Mi az,hogy nem érdemled meg?:) De még mennyire, hogy!!! Nyomás hímezni valami szépet magadnak!!!
    Még sose voltál moziban? Ezt hogy csináltad??

    VálaszTörlés
  3. evikusz, én köszönöm;)
    A twilight Saga hivatalosan négy kötetből áll, de már "nyilvánosságra" került az ötödik eddig megírt része is;) A négy rész egy teljes egész, az ötödikben előlről kezdődik minden és így még érdekesebb az egész. A négy részt többé kevésbé Bella szemén át látjuk, az ötödikben viszont Edward szemén keresztül.
    Első olvasásra a kíváncsiságot győzi le. Most megint harcolok, hogy még ne kezdjem újra;)

    VálaszTörlés
  4. Lau, már így is a drága akár (házi)munkával is tölthető időt pocsékolom a szöszöléseimre. Egyszerűen így nem tudnék neki örülni. Majd ha nyugdíjas leszek;)Ja egyébként készül a Ralina táska MAGAMNAK.
    Mozi? Egyszerű. Falun lakok. Kocsi és barátok híján akik elcipelnének nem nehéz.Azt hiszem ezt a második részt meg akarom nézni.
    Tényleg te hogy állsz a sztorival. A második után kiábrándultál?

    VálaszTörlés
  5. Ezen én is meglepődtem, hogy nem voltál még moziban. Pedig néha jó az, bár nem mintha én sűrűn járnék. Asszem lassan 1 éve lesz, hogy utoljára voltam, mikor szülinapra azt kaptam a barátnőimtől :)

    VálaszTörlés
  6. Azért nem kell sajnálni;)
    Jó kis szombat esti házimozizásokat tartottunk a haverokkal;) Igaz ennek is van már vagy öt éve.

    VálaszTörlés