2009. május 19., kedd

Táska 3

Aki unja ezt a fazont egy ideig ne nézzen ide:)




Ez most sógornőmnek készült egy kék kockás terítő és egy halványsárga párnahuzat házasságából:
Kicsit irigykedve nézem a varrós blogokban a szebbnél szebb tűzéseket, most én is kipróbáltam.
Előre nem terveztem semmit, csak a két átlót varrtam meg. Két óra múlva ez lett belőle:


Kicsit rohamtempóban tekergettem az anyagot a gép alatt, hogy kész legyek míg manó alszik (nem tudtam volna menet közben leállni:)), így jópár hajtás is "díszíti" a művet, na meg jó ráncos is, de elsőre szerintem nem lett rossz.

Most egy kis segítséget szeretnék kérni tapasztaltabb varróktól.
Ugyebár a mi gépünkhöz is van egy lapocska amivel le lehet a kelmetovábbítót takarni.
Ezt én meg is tettem, de mit kell még csinálni? Kicsit nyomom a pedált, egyhelyben varr, eddig ok, de ha finoman akarom tolni az anyago meg se moccan, kicsit erősebben akkor meg helyenként 2cm-es öltések lesznek és még ki is hagy időnként. Vagy csak a gyakorlat hiányzik?
Na és a kukacolás is nagyon érdekelne. Nincs erről egy videó valahol ?
Na meg az idő! Olvasom, hogy a tűzés hamar megvolt, de mi a hamar?
Normál beállításnál ez a két óra szerintem nem rossz. Legalábbis nem nagyon állt közben a kezem.
Ha valaki ellát egy-két tanáccsal azt előre is nagyon köszönöm:)
Ez a táska is egy 75x75 cm-es négyzetből lett.

7 megjegyzés:

  1. Nekem nem unalmas ez a fazon tök jó, és ötletes! Segíteni viszont nem tudok, mivel én varrni egyenesen sem birok, hát még ilyen kunkorokat, félköröket, köröket meg még íveket, de biztos lesz valaki más aki segítséget tud adni gyakorlatban is.

    VálaszTörlés
  2. Jó ez a fazon :)
    Divatot teremtesz ott a környéken :D

    És a színe is nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  3. Majd az enyémmel biztos:)
    Sógornőmék Andornaktályán laknak (kb 40km-re), egyébként az ő lányáé lett a kis piros.
    Nővéremék pedig Poroszlón (kb 25 km-re), de az ő két lányának is hamarosan csinálok és akkor egyen táskával mehetnek bevásárolni:D

    A kelengyét a megrendelő hozta;) de nekem is tetszik a színe.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók!!!! Ilyenkor sajnálom,hogy nem tudok varrni.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a tudástól még messze állok, de igyekszem:)
    Remélem a következő talira már az enyémet is vihetem:)

    VálaszTörlés
  6. Hat varni tudok de egy ilyen taskat tuti hogy nem volnak kepes ossze hozni...csuda szep!!!

    VálaszTörlés
  7. Eli, annyira egyszerű amennyire bonyolultnak néz ki. Az első táskánál ott a link ami alapján én is csináltam, vágj bele bátran:)
    Ja és persze köszi neked is:))

    VálaszTörlés