2009. május 28., csütörtök

Pipacsok!

Élek még, csak el vagyok havazva a nagy nyári melegben.
Most nem kreatív "csak" szép mutogatni valóm van:)
Drága emberem időnként elviszi a csemetét biciklizni estefelé traktornézőbe. Én ilyenkor tudok kicsit locsolgatni, játékösszepakolni, levegőt venni.............
Egyik este nagyon lelkesen tért haza a csemete mert apával találtak pipacsmezőt. Másnap esete nagy hévvel fogott kézen, hogy megmutatja nekem is azt a pipacsmezőt.
A többi képekben:











































További képek válogatás nélkül : ITT

Ha sikerül hétvégén mutatok ezt-azt:)

7 megjegyzés:

  1. Hú, micsoda gyönyörűségek!!! :)))
    Én miért nem tudok festeni????

    VálaszTörlés
  2. Csodaszep ez a pipacsmezo!!!

    VálaszTörlés
  3. Mik vannak még ott a közeletekben? :)

    Nagyon szép, különösen az tetszik, amikor beálltál a virágok közé :)

    VálaszTörlés
  4. Valld be,hogy megirigyelted a rózsóimat,és kerestél gyorsan szép virágot!:)))

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is fantasztikus látvány:)
    Csutkailda, az utolsó képet én is szívesen lefesteném, nekem az a kedvencem;)

    evikusz, csak azt sajnálom, hogy a jóuramnak soha nem sikerül éles képet készíteni, de a lényeg azért látszik:))

    latinka, itt egy hete voltunk, csak most sikerült a képeket feltöltenem, de tényleg irigylem a gyönyörű rózsádat;)
    Na ha odajutok én is megmutatom a mieinket:)
    (az NLC-s bemoldalon fenn vannak a tavalyiak)

    VálaszTörlés
  6. Már több blogon is látok ilyen pipacsmezőket, nekem is nagyon tetszik, de szerintem a gazdáknak kevésbé:-)))

    VálaszTörlés