2009. május 4., hétfő

Megfertőzve

Akár hogy is próbáltam magam távol tartani a témától végül csak beleütköztem. Egy kicsit megrémisztett mekkora hatással van egy könyv ennyi "józan" emberre (tudtam, hogy nálam ez hatványozva jelentkezne).
A filmet nem akartam megnézni amíg nem olvastam a könyvet, az mégis hamarabb megtalált.
De a könyvet is félve fognám a kezembe, mert nem tudom hogy tolerálnák az egész napos olvasást (az én tempómmal így is egy hétig tartana)

Szóval az emberem hazahozott egy filmet, fogalma sem volt miről van szó. Nem volt ideje rögtön megnézni. Én egy hétig próbáltam tudomást sem venni róla, végül is én utálom az erőszakos filmeket, pláne a vámpírokat.
Pénteken ebéd után letettem a csemetét, én meg bevackoltam magam a hímzős fotelembe befejezni a levendulás képet. Emberem jött és elindította a filmet. (bár erősen kétlem, hogy valaki még nem találta ki, az Alkonyatról beszélek)

Na most mit csináljak? Elmeneküljek máshová hímezni, miközben folyton elszámolom magam mert a filmre gondolok, és arra miről is szól valójában.
El is kezdtem össze cuccolni a mintát a fonalakat......közben hallottam az első mondatokat ............ és nem tudtam felállni. Megnéztem.
Majd este még egyszer :D
Azóta azt hiszem ötnél tartok, persze a kedvenc részeket sokkal többször:)

Nekem tetszik a film(a "kékség" miatt pláne:))
De valahogy annyira érezni, hogy sokkal több van a sztoriban amit képekkel nem lehet kifejezni.
Tehát ugyan ott vagyok mint az elején: el kell olvasnom a könyvet!
(mióta megszületett az életem nem olvastam egy könyvet sem:( ebben az a fura, hogy eddig ez fel sem tűnt)
Nemrég kezdtem el a Büszkeség és balítéletet, de annyira a film volt a szemem előtt, hogy félre tettem. Itt viszont megveszek, hogy bizonyos részek hogyan vannak leírva, megfogalmazva.
Alig várom hogy olvashassam! A könyvet, a több száz oldal súlyával és a papír illatával. Monitorról nem tudnék könyvet olvasni.

Egyik kedvenc részem amikor Edward zongorázik. (Nagyon szeretem a zongorát)






Na igen és amitől még tartok, hogy a további részekben egyre több lesz az erőszak, de ezért néhány hónapnyi rémálmot is bevállalnék.

4 megjegyzés:

  1. Hihihi :-)))) Látom, téged sem hagyott hidegen... a rémálmoktól ne tarts, nekem is mindig szoktak lenni az erőszakos filmek után, de még egy Agatha Christie film után is, itt ilyesmivel nem igazán volt gondom. Legalábbis az első kötetnél, a másodiknak meg még nagyon csak az elején tartok. Hajrá, tessék olvasni! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen most már csak a könyvet kell megszerezni:)

    VálaszTörlés
  3. Mia, szerintem ne félj a többi résztől! Nincs benne nagyon durva semmi. Vagy legalábbis nem különb, mint itt ;) Én sem vagyok vámpirrajongó, úgyhogy én is kicsit féltem tőle, hogy milyen könyv lesz ez. De aki meg vámpiros annak meg kicsit bénák is voltak ezek a vámpirok ;)

    VálaszTörlés
  4. Egy kicsit attól tarok az első még "beetetés" , a többi meg egyre vadabb, de nem érdekel ez a sorozat kihagyhatatlan:)

    VálaszTörlés