2009. május 19., kedd

hétvége, gyerekek, virágok

Hol is kezdjem?
Még az előző hétvégén volt nálunk Andika (férjem bátyának lánya).
Nagyon kreatívan ütötték el az időt. Sikerült a homoktól megszabadítani a ruhákat, így már jókedvvel tudom én is nézni a képeket:)


Most hétvégén Kata keresztlányunk (férjem öccsének lánya) aludt nálunk két éjszakát. Szombaton ismét itt volt Andika, és a szomszédban nyaraló Bianka is átjött játszani:)
A múlthétből okulva nem bíztam rájuk a program kitalálását;)
Gyúrtam nekik sótésztát. Nagyon élvezték:)
Apu épített sátrat is, igaz nem négyszemélyeset, de megoldották;)
Az egyetlen férfiember nagyon élvezte a csajok társaságát:)))


Közben persze nyílnak a virágok is szépen sorban:
Nőszirom a gyönyörű és tökéletes virágaival:)



Van két öreg akácfánk. Évről évre egyre kevesebb águk borul virágpompába, de annyira szeretem őket és az illatukat:


Na és a jázmin fantasztikus illatáról se feledkezzünk meg:)
A pünkösdi rózsa is kinyílt nálunk is.
A tavalyi kép mintájára akartam idén is készíteni egyet, de a bogárkának nem igazán volt hozzá kedve:)














2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a virágaid, a bogárkád meg főleg nagyon jó. Nekem az idei kép sokkal jobban bejön, a homokozós meg főleg nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Úgy gondoltam, ha már nyakig piszkos, legalább meg legyen örökítve;)
    Örülök, hogy benéztél hozzám, szeretettel várlak máskor is:)

    VálaszTörlés