2009. május 19., kedd

Házi Áldás

Csutkailda felkérésére én is fényképezőt ragadtam, hogy megmutassam a mi Házi Áldásunkat:


Nagypapám vette egy vásárban, húszegynéhány éve:)
Anyu elgondolkodott, hogy lennie kell valahol még egynek, ami a nagymamája konyhájában volt.
Imádok mamánál (vagyis mama házában) a padláson kutaskodni:) igazi kincseket lehet még találni ott. Megtaláltam a régi képet is, de még egy "kicsit" rendbe kell tenni, hogy be lehessen mutatni, de ami késik nem múlik;)

Hímezni is szeretnék majd egyet, egy szép virágos keret mintát már találtam is, de ez még a távlati tervek között szerepel.

Köszönöm neked Csutkailda, hogy segítesz feleleveníteni ilyen szép régi emlékeket, amik magutól nem biztos, hogy előkerülnének:)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Mia!
    Köszönöm, hogy megtiszteltél, s feltetted ezt a szépséges, nagy múlttal rendelkező Házi Áldást.
    A padlásokat én is nagyon kedvelem, megérint az idő, a múlt,az emberi sorsok, a sok-sok kincs.
    Tisztelem azokat az embereket, akik képesek hagyományainkból meríteni.
    Szeretettel gondolok Rád: Ilda :)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy megtiszteltél ezekkel a szép szavakkal:)

    VálaszTörlés