2009. május 11., hétfő

Én előre szóltam,...

......hogy a függőséget okozó dolgok nem nekem valók.
Legalább öt táskát kéne varrnom, és az ajándékokat is gyártani kéne a játékokra, takarítás, kert...........
És én mit csinálok?
Könyvjelzőt:



Egy napig a betűket rajzolgattam hozzá. Nagyon tetszett a g betű ( persze az lett a legbénább).
Körbevarrtam a kontúrokat, eredetileg x-ekkel akartam kitölteni a közepét, de a vakvilágba böködés sokkal idegnyugtatóbbnak bizonyult:)
Erre a célra DMC ezüst fonalat használtam ezért szépen csillog a napon:)
Na és mi lenne alkalmasabb a Halloween fonalam felavatására mint egy kis észmenés?
Hát ez lett belőle:


Most már csak egy könyv kéne:)
Ha minden jól megy egy hét múlva meglesz;)
Egyébként rájöttem miért nézem meg annyiszor a filmet. Mindig észreveszek valami apróságot, és gyűlnek a kérdések amire a könyvből várok választ. Persze tudom, hogy utána még több lesz belőlük;)

Na de azért ő is haladgat:

Igaz elég visszafogottan, de alakul:)

13 megjegyzés:

  1. Állati jó ez a könyvjelző! :-) Megnyugtatlak, ha megkapod a könyvet, csak rosszabb lesz a helyzet, szerintem még jobban oda leszel érte, bár én még a filmet nem láttam (de már Andris letöltötte nekem).
    Lehetek egy kicsit gonosz? ;) Ígértél nekem csereajándékot az angel swap-es segítségért, amit nagyon szívesen vállaltam is és örülök, hogy a végén minden jól sikerült. Szóval az lenne a kérésem, hogy kaphatok egy ilyen könyvjelzőt? Majd egyszer...

    VálaszTörlés
  2. :D
    Nagyon jó ez a könyvjelző!
    Ötletes!

    VálaszTörlés
  3. Halloween fonal? Az milyen?
    Állati jó egyébként!

    VálaszTörlés
  4. Anita, ajándékod készülőben;) egy apróság legalábbis.
    Kinéztem mellé még valamit, de kiderült, hogy használhatatlan a minta:( Amit kinéztem helyette még nem kezdtem el, de akkor lehet a könyvjelző a másik apróság. Legalább az már biztos tetszik:)
    Majd érkezik..........egyszer...........:)

    evikusz, köszi:)
    (ment neked egy @ ;))

    Dora, nekem Madeira halloween van az xszemesboltból (link az oldalsávban).
    Nagyon jó találmány világít a sötétben:D
    Nekem nagyon tetszik:)
    Varrógépen is használható, tervben van egy olyan próba is;)

    VálaszTörlés
  5. De jó, kezdek izgulni. :-)))))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett a könyvjelző!!! :) Tervezem én is, hogy kipróbálom a halloween fonalat, csak még nem tudom, hogy mit készítsek vele.

    VálaszTörlés
  7. :-DDDDD Egy újabb rajongó!

    VálaszTörlés
  8. Anita, ne számíts túl nagy meglepire, tényleg apróság:)

    Dviki, köszi:)
    Én se tudtam először, csak megvettem. Most meg olyan jó hogy kéznél volt:D

    Dóra, az a szép, hogy olyanért rajongok amivel nem is vagyok teljesen tisztában:D
    A film olyan mint egy jó könyvajánló:)

    VálaszTörlés
  9. Én pedig szeretettel köszöntelek a rendszeres olvasóim között!!! Ès nagyon úgy tünik, nekem is meg kell végre néznem, mi is ez az Alkonyat?! (Még nem hallottam róla) Zsuzska

    VálaszTörlés
  10. Én örülök, hogy olvashatlak:)

    VálaszTörlés
  11. Ha jól látom Te vagy nálam az 50. látogató, eddig is fent voltál, csak mint 49.-ik .
    Nem értem miért nem váltott, vagy félreláttam valamit?
    Szeretettel üdvözöllek!

    Jó kis könyvjelző! Én géppel filcre hímeztem jó néhány db-ot, most x-szemeset szeretnék, csak nem találtam megfelelőt még.

    VálaszTörlés
  12. Lonci, örülök, hogy te is az olvasóm lettél:)

    Lau, köszönöm az elismerő szva(i)dat:D:D:D

    VálaszTörlés