2009. május 7., csütörtök

Csütörtökön a szombatról

Szóval szombaton Jászapátin voltunk.
A vásárban mindenkinek megvolt a szíve csücske amiben gyönyörködhetett:


Az én virágocskámnak persze a traktorok minden mennyiségben. (sógornőm áll mellette)
A bal felső kép: meglátta a "kisvonatot" és elé állt, hogy: Anya hémpégezzé le!




Keresztlányom a lovak szerelmese:)

Na és az én szívem csücske:


Kricsár munkáiban már régóta gyönyörködöm és most végre találkozhattam is vele:)
Nagy nehezen kiválasztottam egy gyűrűt (a kék gyönggyel) amit megkaptam ajándékba:)))
Azóta rájöttem miért is ez szúrtam ki. Régen a vásárokban kaptunk mindig ilyen "nagyöves" gyűrűt, volt piros, kék, zöld....ki tudja hol kallódnak azóta?
Szóval ezzel a nem titkolt gyermeki énemnek adóztam. Ráadásul az egyik első darab, ami nekem még értékesebbé teszi.
A másik pedig szivecskés, kell ezt magyarázni:)
Ennél jobb képet nem tudtam csinálni, pedig készült róluk vagy húsz:(

Ha valaki kedvet kap a drótozáshoz, most leírás is tartozik ehhez a gyönyörű karkötőhöz, amit nem mellékesen meg is lehet nyerni nála:)



A végére egy kis gágogás:Végül hatan lettek.
A libákkal nem vagyunk szerencsések:(

4 megjegyzés:

  1. Ez a vásár a páromnak is nagyon tetszett volna :)
    A gyűrűk csodásak!

    VálaszTörlés
  2. Hm, milyen szépségek! Tetszenek nagyon!

    És mennyi libának kellett volna lenni, hogy odaraktál egy :( fejet?

    VálaszTörlés
  3. evikusz, az én páromnak is, de most nem tudott velünk jönni:(

    Dora, 22 tojással kezdtük. Lámpázás után maradt 15, végül ebből 6 libu.

    Kricsár, én köszönöm:)))))

    VálaszTörlés