2009. május 7., csütörtök

Csomagot kaptam!

Nem is terveztem mára új bejegyzést, de nagyon jó okom van rá:)
Megérkezett a kék ajándékom Evikusztól. Nagyon tetszik miden!!!
Nem is vártam, én még el se kezdtem......(piruló)
Szóval ezt a gyönyörű sárkánybébit kaptam párnahuzat formájában:
(mintája letölthető: ITT )


Különlegessége, hogy a huzat is kézzel van varrva. Nekem biztos nem lenne türelmem nekiállni.
A csomagban voltak még gyurmagombok(amiknek azt hiszem a helyét is tudom már) és egy szép kis fonott .........valami. Nem rossz ötlet a könyvjelző, lehet hogy az lesz belőle, de majd kiderül.


Ja és ki ne felejtsem az egyedi levélpapírt, ami annnyira tetszik:)
(Azt hiszem én is elkezdek megint rajzolgatni.)


Szóval nagyon örülök, és nagyon nagyon köszönöm Evikusz:))
Köszönöm, hogy én fogadhatom örökbe a sárkányocskádat.

6 megjegyzés: