2009. április 30., csütörtök

Szülinap

Vasárnap ünnepeltük anyu szülinapját.
Erre az alkalomra készültem (volna) egy képpel. Az elég hamar világos lett, hogy keretezve nem lesz eddigre, de gondoltam csak a hímzést mutatom, keretezve meg lesz később. Gondoltam én:(
Végül a hímzés részével sem lettem kész, de már így is nagyon tetszett anyunak:)


Ennek a képnek vettem a rusztikus aidát, és imádom:DD (igaz rendesen "eszi" a fonalat, de akkoris imádok rá dolgozni:DDD

Végre megint tortázhattam:D! Ha egyszer lesz még egy szakmám cukrász szeretnék lenni. Bőven van még mit tanulni:


Na jó azért a kapkodás most is győzött, de azért volt ennél jobb próbálkozásom is: ITT

Újrahasznosítható csomagolás:



Egy kis hajtogatás, kötözés, néhány csipesz és a papír jó lesz legközelebb is;)
Családon belül szerintem nem nem gáz, nálunk már meg sem lepődnek az ilyen "újításaimon"

5 megjegyzés:

  1. Nem csoda, hogy anyukádnak tetszett a hímzés... Ez gyönyörű! :)

    A torta is szép lett. Egyedi :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a hímzésed, amúgy is imádom a levendulásakat!
    A torta nyááámi, a csomagolás meg nagyon jópofa ezekkel az apró csipeszekkel!:o)

    VálaszTörlés
  3. boldog szülcsit neki;)
    nagyon szép a levendulacsokor:):):):):)
    imádom!!!
    gyere hozzám, majd én tanílak:D cukrász vagyok:):):)):)
    otthoni házi tortánál nincs is jobb;)

    na és ez a csomagolás:D:D:DD
    nagyon tetszik:):):):)

    VálaszTörlés
  4. Amikor megláttam ezt a képet tudtam, hogy el kell készíteni! Annyira jók a színei......na és anyu kedvenc virága a levendula;)

    Melus, megint okosabb lettem, nem is tudtam, hogy cukrász vagy! Biztos lesz hozzád egy két kérdésem;)
    A sógorom kedvenc csokitortája, a felét most is ő ette meg:DD

    VálaszTörlés
  5. látod látod, miket meg nem tudsz::DD:D:D:D

    csak kérdezz nyugodtan;)

    VálaszTörlés