2009. április 23., csütörtök

Kicsit késve.................

........de csak ideérnek azok a virágok és szárnyas palánták:)))
Igaz a virágok java azóta már elvirágzott, de ezért jó a fényképező;)

Fürtös gyöngyike


Fürtös gyöngyike, tulipán, babarózsa, törpe nőszirom



Tulipán:)



Aranyeső



Babarózsa(az egyik kedvencem)



Labdarózsa



Almafa(a képek közül szerintem ez lett a legjobb, imádom:))


Gyermekláncfű, na jó azért van más is a képen:D


A minap megpillantottam az udvaron, ezt a csodálatos fecskefarkú pillangót(évek óta nem láttam). Azonnal jött a dilemma nézzem amíg lehet, vagy felszaladjak a gépért az emeletre. Be vágtáztam, fel a lépcsőn, gyors keresés, le a lépcsőn, ki az udvarra és keresés........nem látom.......biztos elment........ekkor röppent fel tőlem egy méterre és szállt egy másik virágra:))))))))))))
Szerencsére nem volt szégyenlős, kb. öt percig élvezhettük a társaságát és már vitte is tovább a tavaszi fuvallat.Nagyon örültem neki:D

Fehér és lila orgona



Na és a végére a kedvenc növénykém:DDD


Jöhetnek a pipik:

Szóval ők voltak április elején
(a dátumot nem tudom beállítani ezért mindig levágom, de erről a képről nem sikerült)


És így néznek ki ma. A képre nem fért rá mindenki, a szégyenlősek elfutottak. Úgy kell nekik lemaradtak a világhírről:D


Néhány napja megérkezett a második csapat palánta is:


Egy friss kép róluk:


Ez pedig az én pipim állása.
Őt szántam az ajtódíszre, de eddig jutottam vele, na majd jövőre.


Na a legvégére a keltető jelenlegi állapota:

Na nem a gép ment össze, csak most liba tojások vannak benne:)
Május elejére várjuk a kis gágogókat.( hajrá, hajrá nőjetek)


Remélem sikerült egy kis örömet szerezni, legalább annyit mint az összeállítása okozott:))

10 megjegyzés:

  1. De jó volt nézegetni a képeket! Gyönyörűek egytől egyig - a babarózsát én is szeretem!
    A "macska-virágodat" is bírom!:o)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó képeket sikerült összehoznod. :)))

    VálaszTörlés
  3. Jaj, annyira szép képeket raksz fel mindig!
    Ezek a virágok! Mesések! szinte érzem az illatukat! Mit nem adnék én is egy rakás orgonáért, meg a többiért.

    A csibék még mindig kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  4. Én meg mindig úgy örülök, ha tetszik amit mutatok:)))))))))))
    (ti legalább nem mondjátok, hogy már megint fényképezel....)

    VálaszTörlés
  5. Ilyen fényképeket öröm nézeget, ne viccelj :)

    Szépek a virágaid és cukik a pipik :)
    Amikor kibújnak, akkor a legcukibbak, aztán elkezdik kicserélni a pihét, tollra, na akkor már nem olyan szépek, de a végeredmény megint csak mutatós.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek, gyönyörűek, gyönyörűek,gyönyörűek ezek a pipik!!!!!!! A kicsik is és a nagyobbacskák is!!! Jaj, de megölelgetném őket!!! (tudom, ők nem élveznék annyira a dolgot:))

    VálaszTörlés
  7. 100% városi gyerek vagyok, már egy fél órája azon agyalok, hogy ilyen pihés korban meg lehet állapítani a nemüket? Vagy hogy működik ez? A nagyoknál sem látok semmi különbséget, szóval most kicsit össze vagyok zavarodva.

    VálaszTörlés
  8. A kicsifiam igazi falusi gyerek, mégis mindig simogatná(nyomorgatná) őket;)

    Az okosok már az ujjszülött pipinél tudják. A szárnyuk végét és a fark tollakat szokták nézni, de hogy mit???
    Mi még a nagyobbacskáknál se tudjuk:)
    Talán egy hét múlva.
    Akkor mát a trajuk is jobban alakul a kakasoknak és a lábuk is kezd megnyúlni.

    VálaszTörlés
  9. Rokon lélek a fiad:)
    Akkor megnyugodtam, hogy nem látok semmi különbséget köztük!

    VálaszTörlés
  10. Bocsánat, egyébként Lau voltam, csak a másik postafiókomból tévedtem ide:)

    VálaszTörlés