2009. április 19., vasárnap

JÁTÉK!!!!!!!!!!!!!!!!

Nina fantasztikus ajándékainak sem tudok ellenállni:)
Én is bemutatom szerényke készletem:



A kis narancssárgát még varrodai gyakorlatom idején kaptam, a BAL kezes szabászollót pedig a suli végén. (kb. ennyire fordítva látok mindent mint mások:)
A kis kézimunkaollót már a xszemezés idjén vettem, az legelső nagyobb mértékű fonalvásárlásomnál.
Tavaly a nagy nyári melegben kellett valami kis hűsítő minta, na és egy ollóőrre is nagyon vágytam már, így született a kis hópehely, némi ezüsttel dúsítva;)
A praktikum hívta életre az ollótartós tűpárnát, olyan egyszerű oknál fogva, mint hogy kellett valami amibe a tűket bökhetem és az ollót is tehetem a fotelkámban üldögélve. Általában a lámpára akasztva fityeg ég és föld között az angyalkám. (az angyal és a keret két szálra készült, az M-em pedig egyre)
Az utolsó olló a legkedvesebb számomra, mert a nagymamámé volt. Akkor még ért valamit a MADE IN CHINA felirat.

Nővérkémnek készült a következő ollóőr (a tűpárnát ne nézzétek, akkor még halvány lilám sem volt róla hogyan kell összevarrni):



Ez az ollótartót Ibcsynek készült, az angel swap keretein belül:



További jó játékot mindenkinek:)

2 megjegyzés:

  1. Szia, köszi, hogy velem játszol!
    2x benne vagy :)

    Szép napot!
    Nina

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm ezt a jó kis játékot:)))

    VálaszTörlés