2009. április 21., kedd

Húsvétról

Azért csak most, mert nem tudtam a képeket kiválogatni. Vagyis semmit nem akartam kihagyni, ezért ez egy sokképes beszámoló lesz:)
Hol is kezdjem?
Talán a tojásaimnál. Jóval húsvét előtt kitaláltam, hogy hímzett hímes tojásaim lesznek. Ehhez vettem a vörös vásznat (akartam még egy kis asztalközepet is, de majd jövőre).
Mindenkinek ilyet szántam, végül kettő készült el belőle:







A mintához kivettem egy könyvtári könyvet, amiben tojás minták rajza van, nem sokkal ez után mutatta Ancsa is a tojásait, és egy jó lelőhelyet a mintákhoz.
A nagyobb lett a kiscsibéé, neki szívecskés mintát választottam, apáé lett a kakastaréj ha már úgy oda van értük.
A többi "kiskertész" választhatott a tavalyi maradékból, vagy ezekből az ötperces tojásokból:



Hogy a nyusziknál maradjunk, pont húsvét előtt vendégeskedett nálunk egy éjszakát két nyulacska, kicsifiam nagy örömére (még Cicukámnak is megmutatta őket):




Idei ajtódíszem:



A virágokkal hamar megvoltam, de az a "fészek"........
Úgy voltam vele, ha már a madarak is tudnak egyszerűen fészket építeni, akkor én is. Egy tű, néhány fonal és a vakvilág. Egy órát szenvedtem vele. A végén tettem bele egy műanyag répát, csak azértis nyuszifészek lett belőle.

Közben megvolt a nagy sütisütés is. Én idén csak a jólbevált mézeskalácsomat csináltam meg, a többi anyu érdeme:





Mérhetetlenül imádok mézest sütni, pláne díszíteni, de ez azt hiszem nyilvánvaló;)



Innen nem látni, de a képviselőfánkban ott az a krém, de nem kandikál látványosan:)

4 megjegyzés:

  1. Merénylet ellenem a sok mézeskalács mutogatása, mert imádom:-)
    Aranyos a kisfiad a nyuszikkal.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hát nem tudtam eldönteni, hogy a sok mézeskalács tojás, vagy a hímzett tojás tetszik jobban. Asszem mindkettőt elfogadnám nagyon szívesen:-DD A mézeskalács nyuszikat meg megenném, de háta többi süti is mesés!

    Én azértmegnéztem volna azt a nyuszis hátizsákot, még ha összemostad is a szörnyes párnával... Tényleg huncut a kisfiad!

    VálaszTörlés
  3. Tetszenek a tojások, a pirosak és az ehetők is! :-))) A virágos képeket pedig itt köszönöm, olyan szépek!

    VálaszTörlés
  4. Ibcsy, nem is tudtam, hogy ennyire szereted a mézest, talán a macik miatt:)
    Én sokkal jobban szeretem csinálni, de mindig akad aki megeszi;)

    Dóra, örülök, hogy neked is tetszenek a tojásaim. A gyerkőcök a tojásokat jobban szerették, mert azon több volt a máz, a nyuszik maradtak a nagyoknak:D
    A tatyót megpróbálom majd lekapni, de tényleg nagyon idétlen szegény.

    Anita, neked is köszi, a virágok java még most jön:)))))

    VálaszTörlés