2009. április 2., csütörtök

Április 1., és 100% tavasz

Tegnap volt a bolondok napja. Ilyenkor (is) igyekszek nem kitenni a lábam a házból, mert persze mindig megtalál valaki egy "jókis" bolondnapi "tréfával".
Tegnap mégis meg kellett tenni ha tetszik, ha nem. Feladtam kér RR terítőt amivel már el voltam késve. Az utóbbi időben valahogy nem barátkozom az x-ekkel , a kötelezőket meg akarom csinálni, de az agyam már a nagy titkosokon jár. Mióta minden megvan hozzájuk alig birok magammal, hogy ne kezdjek bele. Szóval ez a két mintám:



Nagyon jó volt ezekre az anyagokra dolgozni:)

Akkor értem haza, amikor jött a postás..........és.............hozta........a........nyereményemet a xszemesboltból . Most már tényleg elhiszem, hogy nyertem:)
Ez volt a csomagban:



Persze rögtön szétszedtem mindent, még nem volt soha készletem. Most meg kaptam egyszerre kettőt.
Nagyon köszönöm Juditnak és Zsuzsának:)))
Józsikámnak nagyon tetszik a kutyus a malackával (azt hiszem mihamarabb el kell készítenem:))
A másik nagyon betalált. Nagyon tetszik a fehér plasztik, nekem átlátszó van és még nem is láttam fehéret. Ha nem is mindet, de egyet szeretnék húsvétig kivarrni (talált a kékkel kezdem).
Villámgyorsan gyönyörködtem, majd folytatódott a nap.

Két órácskára eltűntem van ötlet hol voltam?


Ez már nagyon kellett, most érzem mennyire zsibbadt az agyam a hajam miatt.(kb. 30-35 cm lett levágva)
A bolondok napjáról ennyit, ez az én napom volt, tehát.......

Most egy csipet tavasz. Végre virágba borultak a nárciszaink, imádom őket:



A nárciszok között itt-ott nyiladozik már a jácint is, nameg sikerült lencse végre kapni egy szépséges égboltot is, ezekből született a következő kép:


Most leginkább ilyen a hangulatom.

A mai napról is írok pár sort. Nagy örömömre megérkezett az áprilisi magazin. Imádom!
Persze már alig várom a következőt is a folytatás miatt. Az érdeklődésem célpontja pedig:



Gyermekkorom kedvenc figurája:)

Bogárkám is alakított ma egy szösszenetet:


Telefonált a csajoknak:)

Na igen, és erre ébredtünk:


Megérkezett az idei első "adag" csibénk. Az ilyen napokat mindig a keltetőgép mellett töltöm, állítólag halál unalmas, de én nagy érdeklődéssel figyelem ki lesz a következő aki előbújik erre a világra. Először csak a kis csőrüket látni, de már akkor is csipognak, hallani ahogy ropog a tojáshéj és egyre nagyobb a repedés, aztán egy határozott rúgás és kettényílik a tojás. Rettentően esetlen csúnyácskák, mégis hatalmas erővel küzdik magukat az életbe.
Felnőttként ilyen csini pipi lesz belőlük:


Ők az orpingtonok, párocskám szenvedélyének tárgya.
Na igen és ezért is különösen tetszik a plasztikos ajándék az előbújó csibékkel:)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó,vidám, tavaszi fotókat mutattál! :)
    Csini lett a hajad!

    VálaszTörlés
  2. Ezek nagyon szép tyúkok.:)))

    VálaszTörlés
  3. Hu, mi mindennel készültél itt :)
    Jó lett nagyon a hajad!
    A csibék meg nagyon édesek, Kolos imádna szerintem. De lehet, hogy már Botondnak is tetszene, mert itt vannak kisbárányok két utcával feljebb, és imádja őket, bőg, mikor eljövünk onnan.

    VálaszTörlés
  4. Jó a hajad:) Nem sajnáltad?? Én a gondolatába is belebetegszem, hogy az enyémet levágják. Bár el tudom képzelni, hogy utána a fejed tényleg könnyebb:)
    Kéretik sokkal több kép a csibékről!!!!

    VálaszTörlés
  5. Végre itt a tavasz, de remélem egy hétnél tovább fog tartani. Ma azt hittem lesül a fejem.
    A hajamat egy cseppet sem sajnáltam, kb 15 éve nem volt ennyire rövid, de most ennek jött el az ideje. Imádom a hosszú hajat, de már nagyon el volt törve.
    Örülök, hogy tetszenek a pipik. Bogyócskámat alig lehet onnan elrángatni. Mára megunta, hogy csak nézi őket, mindenáron tejcsit meg kenyeret akar nekik adni, mivel hallja hogy morog a pocakjuk. Reggel vettünk ki 21-et, és nem tetszett, hogy a dobozban nem lehet őket nézegetni. Azóta született még négy, és még 3-4 várható.Szerintem is nagyon szépek, elvégre díszbaromfik:)
    Nálunk is van a szomszédban kisbirka, és őt is sírva hozom haza. Amikor indulni akarok mindig kitalál valamit. Anya mennyé -bóltba, -aludni, -iskojába......
    Örülök, hogy tetszettek:))

    VálaszTörlés
  6. basszus ez aztán hosszú lett:)
    ennyi szép dolgot egy bejegyzésbe;)
    az a két RR:) bámultaos, a kis nagy zoknik kibukkanva imáédnivalók:D:DD::D
    na a pipikékről nem is beszélve és akkor avirágokhoz már nem is tudok hozzászólni:D:D:DD:D

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy neked is tetszenek:)

    VálaszTörlés