2009. március 26., csütörtök

Újabb csomag

Ismét csomagot kaptam, igaz ezt nagyon vártam!
Az xszemes boltból (Judittól és Zsuzsától) rendeltem "néhány" gyönyörűséget. Egy nagyszabású karácsonyi ajándékhoz (nem biztos,hogy az ideire:)) 16-os aidát, és a fonalakat. Hubert vásznat féhér és natur színben ( tűpárnához ehhez-ahhoz ), piros perlicka anyagot (egy kis húsvéti dekorációhoz), 16-os rusztikus aidát (egy hónap múlva kész kell lenni egy képnek rá).
Madeira multicolor és a halloween fonalat (ezekre már rég fájt a fogam), jelölőceruzát, néhány Venus fonalat, egy arany fonalat és néhány tűt.
Nekem most van karácsony! Legszívesebben mindenbe belekezdenék azonnal, de türtőztetem magam, mert itt van két RR kendő, na és a Vuk és csak utána az újdonságok.
Na de most már jöjjenek a kincseim:






Majdnem el is felejtettem, a meghirdetett nyereményjátékban én nyertem a fődíjat!!! Nem igazán akarom addig elhinni, amíg meg nem kapom, de azt is mutizom ha ideért;)
Na és ahogy megtudtam a nyereményt....., ezt meghagyom még holnapra:)

2 megjegyzés: