2009. március 5., csütörtök

Megvagyok

5 nap után végre újra korlátok nélkül élvezhetem az internet nyújtotta örömöket.

február 27. péntek :

Két felkérést is kaptam az aktuális játékban való részvételre. Rögtön leírtam egy cetlire az első gondolatokat, még mielőtt elkezdhettem volna agyalni a szavakon.
Anita szavai:
erdő: séta
csillag: kívánság
könyv: de rég olvastam
humor: jó lenne egy kicsi
tűz: enyészet
fény: nap
nyugalom: hímzés
utazás: szorongás
tavasz: életébredés
érzés: szeretet

Lau szavai:
macska: én
euro cent: állítólag fizetünk egyszer vele
illúzió: a szebb jövő
opera: Andrea Bocelli
élet rendje: elfogadni ( nagyon nehéz)
kisvirág: mindig szép
munka: kenyér
tévé: függőség
Mr. Darcy: ?
dilettáns: Győzike sikere


Nagyon tetszik ez a játék, mert olyasmire jöttem rá amit már majdnem elfelejtettem.
Csak egy semmiség ami nem is kellett a mindennapjaimhoz: én is egy gondolkodó ember vagyok.
Mr Darcy kiléte felkeltette az érdeklődésemet, így lenyomoztam Googi úr segítségével, és a youtube-ig követtem.


február 28. szombat :

A napomat azzal töltöttem, hogy mind a 42 részt megnézzem a fent említett videó megosztón a Büszkeség és balítélet 6 epizódjából. Estére sikerül:o)
Nagyon örülök hogy rászántam magam a nyomozásra, mert imádom az ilyen filmeket.
Biztos megnézem még egy párszor:))
Visszatérve Mr Darcyra mit is mondhat róla az asszony: imádnivaló :) .........(sóhaj)


március 1. vasárnap:

Elromlott a mosógép, és bekaptunk egy gyönyörű virtuális vírust. Hurrá itt a tavasz!!! :-)(
A nap fénypontja midenképp a B.J. naplója volt ahol ismét megcsodálhattam Colin Firth nagyon hasonló alakítását ( de még a neve is ugyan az ...?).
Azt hiszem nagyon depibe mentem át, mert most valahogy nem birtam beleélni magam a filmbe.
Pedig a karakter hasonlít rám. Naná nem vagyok harmincas mégkevésbé szingli, de lépten nyomon leégetem magam amit igyekszek nem észre venni, amit Ő jól csinál, én vele ellentétben próbálom a minimálisra csökkenteni az emberekkel való találkozások számát. Igaz neki még el kell adnia magát.
Tény: Egy ilyen pasi nem szeret bele egy ilyen nőbe. ( vagy mégis?)


március 2. hétfő :

Párocskám végre ment melózni. Már nagyon unta magát itthon.
Net hiányában jól haladtam a kis vörössel.
A postásnak nagyon örültem, mert nem csak a magazint hozta, hanem a virágos RR következő kendőjét is.
Furcsa nap volt. A minap panaszkodtam itt, hogy "sokan" vagyunk. Erre ma se ember se anyu ( nővérem nagylányára vigyázott, mert beteg lett).
Mégse olyan jó hármasban. Képtelenség egész nap az emeleten ülni egy kétésfélévessel.
Egy jótét lélek próbálta rendbetenni a gépet, sikertelenül.


március 3. kedd:

A gép nem jó. Tengüng, lengüng, a kicsi fiam unatkozik az anyjával együtt.
Bár neki enyhülést ad az oroszlánkirály maraton. Egymás után mind a három rész.


március 4. szerda:

Nem bírtam tovább felkapcsoltam a gépet.
A fórumra ki kellett írnom, hogy megkaptam a csomagot. Én is mindig lesem amikor tudom hogy úton van a kendőm.A vírus még a gépen volt, elég nehézkesen de sikerült az üzenetet kiírni.
A jótét lélek ismét ügyködött, de még mindig nem engedtek a gép közelébe.


március 5.csütörtök:

Szakadó eső + oroszlánkirály elejétől a végéig. Szép az élet.
Délután apa varázsolt a géppel és lőn világosság jó lett.
Bepótolta az elmaradásait és én most kerültem sorra valamikor tíz után. Egy ilyen méretű bejegyzés bepötyögése egy jó óra volt, így olvasni csak holnap fogok.
Aki végigolvasta ezt, és az elmúlt napokban valamire még reagálnom kellett volna, azoktól most kérek elnézést és igérem holnap pótolom.

Jó éjszakát!!! (23:56)


4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy rendeződtek ezek a dolgok. Alig győztem végigolvasni... :-)
    Köszönöm az asszociációkat, jó volt látni a tieidet is.
    Amit még akartam írni, már lehet, hogy egy hete is van, hogy hamarosan csomagod érkezik Ausztráliából tehát ne lepődj meg, ha külföldről hoz csomagot a postás. Chriss ugyanis elküldte neked az ajándékát, annak ellenére, hogy végül is Ibcsié is rádtalát. Remélem, valami szépségek lesznek benne! :-))

    VálaszTörlés
  2. Most akartam neked írni mivel megkaptam ma:))))))DD

    VálaszTörlés
  3. De jóó! :-) Akkor írok Chrissnek, hogy megérkezett. Azért írhatsz ám, ha van időd, kíváncsi vagyok, mi lapult a csomagban.

    VálaszTörlés