2009. március 25., szerda

Megint szöszmötöltem

Megint előbújok egy kicsit. Volna miről írni, és van is mit mutatnom, de valahogy a ragzás nem igazán akar menni:)
Most megembereltem magam és nem érdekel mennyi hüjeséget írok, elkezdem.

Másfél hete szombaton voltunk Poroszlón a nővéreméknél szülinapozni, ezt csak azért említem meg, mert szerintem elég jó ajándékot sikerült vinnem autószerelő(is) sógoromnak (szigorúan jelképes, mégis ötletes):




Az ötletet egy hobby boltból loptam, ott láttam a falon egy hasonlót.
Szükséges hozzávalók:
  • óraszerkezet (a mutatókat feléig festettem ezüstös hobby festékkel)
  • tükör mozaik,üvegbogyó (persze most nem jut eszembe hogyishívják)
  • árokparton talált, jobb sorsra érdemes dísztárcsa
  • jóember egy fúróval aki boldogan segít a közepére lyukat szerkeszteni
  • ragasztópisztoly
  • egy szabad félóra
  • a működéshez egy ceruzaelem, amit ajándék esetén ne felejtsük otthon:)

2 megjegyzés: