2009. március 10., kedd

Lilim

Rögtön egy kitérővel kezdem. Tegnap kaptam egy csomagot, többet csak akkor írok, ha képem is lesz hozzá;)
Bocs, de nem bírtam magamban tartani az örömöm:)

Szóval a Lilim. Február végén született merő önzésből, hogy nekem is kell valami amit magamnak csináltam és mihamarabb gyönyörködhessek benne. Mivel többnyire "csak" ajándékba gyártok. A tavalyi hímzéseim közül a tűpárna és az ollóőr az enyém:) ezért gondoltam, hogy megérdemlem.
A Praktika valamelyik húsvéti számában jelent meg a mintája ( de jó lenne egyszer a könyvbe is bekukkantani).
Négy napig szöszöltem vele mire megszületett. A kék pamutvásznat eredetileg a kézimunkatáskámhoz szántam, de talán majd találok hozzá szebbet is.
A ruháját sötétkék csíkos anyagból terveztem elkészíteni, de akkor néztem a Büszkeség és balítéletet és hát megcsapott a rózsaszín felhő. Most már nagyon örülök neki, így igazán csajos lett. A végére persze sikerült elvesztenem a türelmemet a nadrág "virágok" elég emberes méretben készültek.
Egy képet sikerült róla kutyafuttában készíteni, amit most volt időm egy kicsit kipofozni, így mutatom:

LILIM:

Ez egy jó próba is volt, mert az alkotás vágy megvan bennem, de egy kis gépundorral vegyítve.
Az iskolának nem állt rendelkezésre a jó kis tanműhely pont a mi évfolyamunknak, így szétszórtak ötünket három varrodába. Akkor még örültem neki, mert az én helyem az utcánkban volt és anyu is ott dolgozott, de valahogy nem sikerült a varrást megszeretnem, sőt...
Ugyanitt húztam le egy évet később ami rátett egy lapáttal. Az volt a bajom, hogy olyan jók azok az ipari gépek, olyan jó vele dolgozni, de nem azt amit az ember szeretne. Itthon pedig csak szenvedtem a " házi" géppel. Tudom nagyon nyafogós vagyok.
Mindegy ennek vége és most már megint szeretek varrni is:)
Lilikémre ránézve pedig mindig vigyorognom kell:)))

12 megjegyzés:

  1. basszus ez gyönyörű lett:)))))
    irigykedek rendesen:DDD
    naggggyyyyyyoonnnnnn tetszik:)
    eszméletlen ügyes vagy:)

    na kapsz tőlem meglepit akkor mihamarabb:D
    egyiknap kapsz részleteket mailban, csak szólj rá!!!!!!!
    vagyis írj 1 mailt és eszembe jut:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy, igazán helyes nyuszi lett!
    Büszkeség és balítélet a tökéletes gyógyír minden rosszkedvre!!!:-DD

    VálaszTörlés
  3. Melus előre is köszi;) nagyon titokzatos vagy

    Dóra itt a tavasz, elkezdtem a könyvet is. Kiderült hogy megvan nekünk az 1979-es kiadás:)

    A dicséreteket Lili nevében is köszönöm:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett a nyuszid, nekem így rózsaszínben kifejezetten tetszik, igaz én most a rózsaszín korszakomat élem, gyerekkoromban szerintem ez nálam kimaradt. :-)

    A varrásra én is nehezen szánom rá magam, pedig ha már nekiültem nagyon élvezem, na persze kivéve, ha bontani kell és nagy gyakorlat híján ez elég gyakran előfordul, míg olyan nem lesz valami, mint ahogy elképzeltem.

    VálaszTörlés
  5. Hát ismét én írok, még a végén megunsz. :-)))
    Szóval gratulálok, ismét elnyertél egy díjat! Nézz be hozzám érte.

    VálaszTörlés
  6. Én sem túl lelkesen gondolok vissza a tanműhelyes időkre, pedig én a katedra mindkét oldalán voltam :(.
    Gyönyörű lett ez a nyuszi, én is kedvet kaptam a Felicity megvarrásához.
    Gratula, nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  7. A rózsaszín nekem is kimarad gyerekként, csak nemrég vagyok hajlandó felvenni és egyre jobban tetszik.:)))A díjat pedig nagyon nagyon köszönöm,nagyon jólesett:)))( és soha nem unnálak:-)))

    @ndre@ neked is köszönöm a dicséretet:)
    vágj bele a Felicitybe, mert olyan jó amikor kész van:D

    VálaszTörlés
  8. Imádnivaló!!!!:) És a ruhája is nagyon jól áll neki:) Egészen kedvet csinál valami varráshoz!:)

    VálaszTörlés
  9. Egyébként ez én voltam, csak a másik postafiókomból:)

    VálaszTörlés
  10. Lau, köszi neked is, de ha nem írod akkor is tudom, hogy te vagy az:D Hajrá varrni:DDD

    VálaszTörlés
  11. Szia Miaa:-) Először is, köszönöm, hogy olvasol, és örülök, hogy Rád találtam:-) Szépek a munkáid, és jó olvasni...:-) Legyen szép napod, szia!!!

    VálaszTörlés
  12. Én örülök, hogy rád találtam, nagyon tetszenek a munkáid:-)Szép napot és jó hétvégét!

    VálaszTörlés