2009. március 25., szerda

József nap

Hogy a hímzésről is szó essék leleplezem a kis vöröst, akit itt-ott már említettem. Csak készen akartam mutatni, de szégyen, hogy soha nem mutatok semmit, ezért most itt van:




József napra szántam, de nem lett kész időben. A tulaj nem bánja, így is szereti nézegetni:)
Mostanában nem néztük a Vukot (mert ő lesz belőle, még ha nem is látszik rajta), de gyakran emlegeti, hogy "kis Vuk vagyok, kicsi vagyok, éhes vagyok, segítsetek a kis rókának".
Van egy jó adag színészi hajlam a gyerekben, mert szívszaggatóan tud hozzá nyöszörögni :)

Ha már József napnál tarunk megmutatom a jóuram ajándékát is. Szerettem volna olyat adni aminek igazán örül és még használható is valamire. Ez lett belőle:



Azt hiszem sikerült elnyernem a tetszését:D



Az emberem nagy baromfi rajongó van is néhány orpington az udvarunkon ( ez nem káromkodás, csak tyúkfajta)
A szalvétából kivágtam a képeket textil dechupas ragasztóval felragasztottuk egy fehér textilre, száradás után jól megvasaltuk (hátulról), ezután varrtam a csíkos anyagra.
Felvarrtam a zsebeket, utána találtam ki, hogy kellene neki valami tartás (és mivel utálok bontani), ezután steppeltem hozzá a bélést és a hátlapot. Ahol zsebbe ütköztem elvarrtam, (szálvágás ALUL-FELÜL) majd így mentem tovább.( kis okos azt hitte majd így gyorsabb lesz:×) Na ilyet biztos nem csinálok többet!!!
Ezután szegtem ferde pánttal. Így elszöszöltem vele vagy tíz órát, három napra szétosztva, ez a vonalak párhuzamosatlanságán (:D) + is látszik.
A szütyőke azzal a nem titkolt szándékkal született, hogy a kamra "megtisztuljon" apa által széthagyott cuccoktól. Úgymint: mobiltelefon + töltő, általa fontosnak tartott papírok (amire gyakran löttyen ez+az), toll, ceruza, gyerek keze ügyében hagyott tapétavágó, elemlámpa, némi szög és kiskaplapács, sapka- kesztyű...... Azt hiszem dupla ekkorára kellett volna csinálni, na majd legközelebb:D

A szentháromságban még meg kellene említenem aput is, azon oknál fogva miszerint ő is József, de nem teszem mert most nem kapott barkácsolt ajándékot:)
(A mondatszerkezet köszönhető az időközben felébredt legkisebb J által jelenleg nézett Mici nevű mackónak)
Ha lesz idő este még körmölök ezt-azt ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése