2009. március 29., vasárnap

Egy szép nap!

Nagyon tetszik szarvasmici játéka!
Nem csak ajándékot lehet nyerni, de vissza is emlékszünk ki közelebbi, ki távolabbi nagy napjára. Az én egyik Nagy napom 2005. augusztus 6.-án érkezett el.
Tipikusan az a fajta menyasszony voltam aki már kislány korától ezt a napot tervezgeti.
Egy kerek évig készültünk a hagyományos sátras falusi lakodalomra. Persze sok minden nem úgy alakult ahogy szerettem volna, de azért egész jól sikeredett. A digitális képeket nem találom, így az albumból fényképeztem, de azért a lényeg látszik.

A ruhám kölcsönzőből volt, de az ujját a kedvemért cserélték le egyenes 3/4-esről, ilyen "függönyösre" (ahogy valaki találóan illette).Egyszerű A vonalú fazon, egyenletesen díszítve.
Imádtam benne lenni!!! Persze nem volt kényelmes, de nem is az a dolga:)
Azóta sem éreztem magam olyan szépnek...........(kis sóhaj)
Na és végre a képek:




A csokrom krémszínű rózsa kis barackos beütéssel, frézia bimbó, rezgő és némi gyöngy egyesítéséből született (kiszárítva még mindig megvan)




A menyecske ruhámról nem találtam jó képet, igazi asszonyos ruci volt. Talán egy következő játékban megér az is egy külön bejegyzést.

11 megjegyzés:

  1. Óóó, de szép voltál Te is!

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép minden;)
    na ilyenre vágyom én is;)

    VálaszTörlés
  3. De szép voltál te is!!!!
    Az az ernyőm, meg annyira szép, és illik a ruhádhoz!
    Tök jó :))))))

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű voltál! És az az ernyő! Csodás! :)

    VálaszTörlés
  5. Te is milyen szép voltál! :-)))

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek! A megismételhetetlen napok a legszebbek.
    Az ernyő a fotósé volt, de nekem is nagyon tetszett, alig akartam letenni:)

    VálaszTörlés
  7. Hű, de pajzán az a harisnyakötős kép!:)Szép vagy:)

    VálaszTörlés
  8. Kíváncsi voltam kiszúrja-e valaki. A kép története:
    "Manapság" szokás olyan képet készíteni, amin a menyasszony teljesen felhúzza a szoknyáját, teljesen a harisnyakötőig. A fényképész tőlem is kérdezte akarok-e olyat? Határozott: NEM!!!
    Sajnálta, mert megnézte volna (naná...a kis....)
    A parkban sétálva egyszer éreztem, hogy na ez lecsúszott, megálltam és már kattant is a gép. Ő meg röhögött: na ugye hogy megláttam! (egészségére:))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép vagy a képeken!:)))
    Különösen az érződik, hogy Te élvezed ezt a "szerepet",szívből jön!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm neked is! Életem második legszebb napja volt:)És tényleg nagyon élveztem!!!
    Köszönöm, hogy az olvasóm lettél:))

    VálaszTörlés