2009. március 16., hétfő

Csomagot kaptam!

Hol is kezdjem, hogy érthető legyek? Talán az elején:)
Az egész még tavaly augusztusban kezdődött, amikor Anita segítségével jelentkeztem Helen játékára az Angel Swap-ra.



Megkaptam a lehetőséget, hogy Ibcsy angyalkája lehessek. Kis késéssel sikerült feladnom az ajándékaimat, de azt hiszem ezért nem haragszik;) Ez lapult a csomagomban:



Egy idő után Helen kérdezte, ki nem kapott még meglepit? Én válaszoltam ( szintén Anitán Keresztül) így felkerültem egy listára, hogy angyalkát keresek. Jelentkezett is egy ausztrál és egy olasz jótétlélek, de mivel az ausztrál Chriss volt a gyorsabb őt "választottam angyalkámnak".
Ekkor már nagyon be voltam sózva, elvégre nem minden nap kap az ember Ausztráliából ajándékot :). ( körülöttem persze mindenki röhögött, hogy majd pont én kapok a világ másik feléről csomagot.......)
Ezután nem sokkal kaptam meg Ibcsy meglepijét, amin legalább annyira meglepődtem, mint örültem neki:D



Gyönyörű dolgok rejtőztek a csomagban:
  • Egy tű tartó, cicás gombbal ( nagyobb mint az enyém volt;D)
  • Egy akáthogyishívják ( minden esetre az aktuálisan használt fonal és a kis ollóm jól megvan benne a fotel karfán. Nagyon jó kis találmány:))
  • Egy madaras tatyó ( így az aktuális készülő hímzés nem dobozban pihen:))
  • Egy lila cica ( amire fiacskám rögtön lecsapott és azóta is vele alszik :)))
  • Egy szép kis kék párna fekete cicával ( nagyon talált, mert a fekete macska a gyengém, majd mutatom hol pihizik :))
Szerinte jól jött ki, hogy egymás angyalkái lettünk:)
Itt szeretném megköszönni ezt a kis késést:


Köszönöm Ibcsy!


Anitán keresztül jeleztem Chrissnek, hogy köszönöm a felajánlást, de célba ért az ajándékom.
Azt hittem ezzel be is fejeződött az angyalkás meglepi (és Anita általam végzett zaklatása:))
Pár napja mégis ezt a gyönyörűséget kaptam Quenslandből:



A csomag tartalma:
  • Egy képeslap Ausztrál állatokkal ( nagyon tetszik mert állat bolond vagyok, persze a dingót sikerült farkasnak nézni. Azt hiszem a békát és a koalát megismertem:))
  • Egy kötés mintás köröm reszelő ( legalább ennyi közöm van a kötéshez, próbáltam megtanulni, de senki nem tudta megmutatni "senyéből" hogy kell:))
  • 1000 m varró cérna ( nagyon szép színe van, biztos jó sokáig lesz belőle;))
  • Egy jókora darab ausztrál patcwork anyag gyönyörű színnel és mintával ( igyekszem szépen felhasználni, egyelőre nem tudok betelni vele:))
  • Egy madaras tatyó, csodálatos kivitelben( így már kettő van;))
Thank you very much Chriss!


Szeretném megköszönni Anitának is. Nélküle nem jöhetett volna létre ez sok szép kis tárgy:)




Köszönöm Anita!


8 megjegyzés:

  1. Szép ajándékokat kaptál! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Szépek érkeztek hozzád Ausztrálióból! :-)

    Örülök, hogy segíthettem, és köszönöm a tulipánokat, szépek. :-))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép dolgokat kaptál, gratula hozzájuk!

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem talán egy kukkot értek ebből az angyalkásból, de sokkal többet nem. :) Elmondod mi ez és hogy lehet ilyenben részt venni?

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszenek:)))

    Anita:
    Örülök, hogy tetszenek a virágok:)

    Dóri:
    A játék hivatalosan tavaly augusztustól október 30-ig zajlott.
    Volt jelentkezési határidő, sorsolás, ajándék küldés. Hetente tettek fel ajándék ötleteket leírással összesen hetet. A megkötés csak az volt, hogy három egyedi készítésű ajándékot kellett postázni.Azt hiszem ez adhatta az ötletet Ninának is a swap játékára, és persze a magyar ajándékozó oldal is nagyon hasonló:)
    Remélem kicsit világosabb lett, most nem megy valahogy a ragzás;)

    VálaszTörlés
  6. Ismételten bocsi késésért:-( Bár kicsit hozzájárultam az új gyönyörűségekhez:-D

    VálaszTörlés
  7. Egy percig sem nehezteltem rád:)

    VálaszTörlés