2009. március 7., szombat

10 szó 3x

Mszabutól is kaptam tíz szót amire most tudok válaszolni.


utazás: para
víz: élet
könyv: egyre gyakrabban érzem, hogy kézbe kellene venni
hógolyó: hideg, tél, elég volt
pénz: gürizés
fonal: hímzés, hímzés:)))
élet: halál
mese: ülni a TV előtt, és ábrándozni mit csinálnék most, ha nem mesét néznék
sírás: megkönnyebbülés
boldogság: család


Nagyon köszönöm a felkérést és bár nagyon szeretem az ilyen játékokat legalább egyszer már mindenki megkapta így nem adnám tovább. De van 10 szavam amire bárki válaszolhat, ha kedvet érez hozzá.
gyöngy, fagyi, felhő, szín, zene, múlt, illat, hobbi, ihlet, mozi.


5 megjegyzés:

  1. Csupa pozitív szó, nehéz!:)

    VálaszTörlés
  2. Fura, hogy az utazás para! A gyerek miatt?

    VálaszTörlés
  3. Kapásból írtam ami eszembe jutott:)
    Azért kíváncsi lennék a válaszaidra;)
    Utazni nem a manó miatt nem szeretek, csak alapból nem bízom a gépekben, pláne a sofőrökben. Soha nem tudod ki fog veled szembe jönni és általában mindig a vétlen kocsiban van a nagyobb baj:-( Na igen van néhány fóbiám:)
    Ez az egyik oka annak,hogy akkor se kéne jogsi ha utánam dobnák:D

    VálaszTörlés
  4. Szia! Megtaláltam a szavaidat és válaszoltam is rájuk. Ha érdekel, itt megtalalsz: www.zsuzskavegyesboltja.blogspot.com És köszi!
    Zsuzska

    VálaszTörlés