2009. február 4., szerda

Tavaszváró!






Az én hangulatomra is egyre jobban rányomja a bélyegét ez a borongós időjárás. Errefelé még hó sincs, pedig az fel szokott deríteni ilyenkor, de már ne is legyen. Ikább mennék egy kicsit kertészkedni, nézni, hogy bújnak-e már az első virágocskák. Na mindegy az még odébb van. Gondűzőnek elkezdtem nézegetni a tavalyi képeket és csináltam két kis csokrot a szememelé kerülő kedvencekből.



Most érzem igazán mennyire hiányzik a fényképezőgép. Igasság szerint még novemberben összetört, de az ünnepek alatt jöttek mentek a rokonok és mindig hozták a gépüket, így legalább egy pár órát elvoltam, kattingattam. Az őrületbe tudom kergetni őket, de a végén mindig azt mondják: -de jó hogy ezt is lefényképezted!

A január már húzósabb volt reméltem eddigre már a miénk is rendbe lesz, de kiderült annyi lenne a javítása mint majdnem egy új gép ára. Közös megegyezéssel új gép lesz...egyszer. Így marad a vadászat a kölcsöngépek után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése