2009. február 11., szerda

Dirr-durr, piff-paff



Tegnap este drága pasijaim bunyósat játszottak. Ez nagy mennyiségű hanggal és annál több ugrálással jár. Ennek most először meg is lett az eredménye. A bunyó hevében arra lettem figyelmes, hogy kiscsibém nem teszi le a jobb lábát, persze a csatát nem hagyta abba, nem sírt egy mukkja nem volt püfölte az apját tovább. Mondtam neki hogy jöjjön hozzám, ahogy elindult felém összecsuklott, de akkor is épphogy feljajdult. Monda, hogy: " lebibisedtem anya" ,miközben a térdét mutatta. Nem volt piros, sem dagadt, arra döntöttünk várunk reggelig.
Átaludta az éjszakát, de reggel sem állt a lábára. Elmentünk a dottonénihez, aki azt mondta zúzódás, fájdalomcsillapító cseppek, kenőcs, egy hét ágy nyugalom. Az utolsón már ott is mosolyogtam magamban, mert ezt az én fiamat nem igazán lehet egy helyben tartani. Délelőtt még el is voltunk a mesékkel, de ébredés után már nem bírtam ágyban tartani. Most is üldögél a szőnyegen és építi a daruskocsit.

Persze ez sem friss kép, kb. féléves, de most is hasonló mű készül, csak laposabb a daruja mert most nem tud felfelé menni:)

Egyszó mint száz megvolt az első balesetünk. Engem nem igazán ért váratlanul , számítani lehetett rá. Tiszta annya ez a gyerek. Tüskés kerítésünk van, kb. ilyen idős voltam amikor át akartam mászni rajta és pólónál fogva fennakadtam rajta. A legenda szerint egy mukk nélkül lógtam és vártam hogy valaki leszedjen. Én hiszek az őr angyalokban mert még számtalan ilyen sztorim van, de sose lett nagy bajom. Hat évesen ugrottam le négy méterről, de "csak" a sípcsontom repedt meg. Amikor megszületett a fiacskám kölcsönadtam neki az angyalkámat mert tudtam hogy neki is szüksége lesz rá. Remélem még nem fáradt ki és jó munkát végez Józsikám mellett is.

4 megjegyzés:

  1. Gyors felépülést ennek a kis bunyósnak!:o)
    De rég is volt, mikor az én lányom játszott ilyen kockákkal!:o)

    VálaszTörlés
  2. köszi szépen, hősiesen bírja. Mindig csodálom milyen kemény legény.
    Most ez a kocka a kedvenc. Persze ebből is szerkentyűstraktort, konbájnt, kamiont és daruskocsit építünk:D

    VálaszTörlés
  3. egyem a szivét:)
    de remélem apát cserébe a bibiért sikerült legyőznie:)
    úgy szeretem mikor leírod mit hogyan ejt ki:)

    VálaszTörlés