2009. február 24., kedd

Baráti díj

Nagyon köszönöm ezt a díjat Delfikének, Kaokanak, Melusnak és Annidokinak !!!








"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Nem a pénz a mozgatórugó. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."
Először meg is lepődtem, hogy nemrég elindult blogos pályafutásommal máris kiérdemeltem egy barátság díjat
Elég nehéz volt nyolc embert választani, hisz nagyon szeretek rendeteg blogoló írásaiban elmerülni, és munkájuk gyümölcsében gyönyörködni. Miközben nemtudom közülük kit nevezhetek máris barátomnak.
Közös bennük, hogy a blogjuk nagy hatással van rám ( bár ez szinte mindről elmondható), egyesek rengeteg segítséggel bizonyították már baráti szándékaikat, de vannak közöttük olyanok is, akikkel szinte - vagy egyáltalán- nem váltottam még szót, de szeretném őket és munkásságukat minél jobban megismerni.
Tudom többen megkapták már , én mégis nekik adnám tovább.

11 megjegyzés:

  1. Köszönöm! :-)
    Akartam nekem már tegnap is megjegyzést írni, de nem engedte a gép. :(

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, neked, csak még kicsit korán van...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves vagy! Köszönöm! Örülök, hogy tetszik a blogom és jobban meg szeretnél ismerni! Máris jegyzem, hogy Tőled is van a díj! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon köszönöm :)
    Én is most próbálok meg megint irni, mert tegnap engem sem engedett.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm :) nem is gondoltam volna , hogy egyszer én is kapok ilyet :)

    VálaszTörlés
  6. Játékba hívlak, ha van kedved nézz be hozzám. :-)

    VálaszTörlés
  7. Benéznél hozzám is? nagyon érdekel a válaszod!!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen,nagyon jól esett:-)

    VálaszTörlés
  9. Szia
    Játékba hívlak,kukk be hozzám!

    VálaszTörlés